تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

کشف ۷۷ پرونده جرایم اقتصادی در اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سردار “مهدی معصوم بیگی” ، اظهار کرد: با دقت نظر، اشرافیت بالا و تلاش شبانه روزی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان، طی نیمه نخست امسال ۷۷ پرونده جرایم اقتصادی کشف و به آنان رسیدگی شد.
وی ارزش این پرونده ها را بیش از ۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در همین راستا ۱۲۵ مجرم که باعث اخلال در نظام اقتصادی کشور شده بودند دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان، گفت: مجرمان مرتکب جرایمی ماننداختلاس، اخذ تسهیلات غیر مجاز بانکی، اخلال در نظام اقتصادی، زمین خواری، تعدی نسبت به اموال دولتی، پولشویی و احتکار شده بودند.
سردار معصوم بیگی، همچنین از افزایش ۱٫۲ درصدی جرایم اقتصادی در ۶ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: همچنین تلاش کارآگاهان پلیس مضاعف شده به طوری که میزان کشفیات این گونه جرایم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۸٫۴ درصد افزایش داشته است.
این مقام ارشد انتظامی بر جدیت و قاطعیت نیروی انتظامی در برخورد با اخلالگران نظام اقتصادی کشور تاکید کرد و گفت: با هماهنگی و تعامل خوبی که بین نیروی انتظامی و دستگاه قضائی وجود دارد، مجرمان اقتصادی دیگر در امان نخواهند بود و باید در برابر قانون پاسخگوی اعمال مجرمانه خود باشند.
فرمانده انتظامی استان به کسانی که با سوء استفاده از شرایط اقتصادی کشور باعث برهم زدن امنیت و آرامش بازار و ایجاد اخلال در زندگی روزمره مردم می شوند هشدار داد و گفت: پلیس هرگونه فعالیت اقتصادی را هم در فضای مجازی و هم در فضای واقعی به طور ویژه مورد رصد قرار داده و قاطعانه با افراد متخلف برخورد خواهد کرد.#

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا