تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

یک هزار تاکسی فرسوده شهر اصفهان با خودروهای نو جایگزین می شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با تاکید بر نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر اصفهان نیز اظهار کرد: این کار همکاری رانندگان تاکسی را می طلبد و شهرداری اصفهان نیز برای تسهیل در تعویض خودروهای فرسوده زمینه استفاده از تسهیلات بانکی را برای رانندگان فراهم کرده و به زودی پس از توافقات کامل با شرکت ایران خودرو، یک ‌هزار تاکسی از سه هزار تاکسی فرسوده شهر به تاکسی‌های نو تبدیل خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه شهر به سوی توسعه متوازن در حال حرکت است و تلاش ها در مجموعه مدیریت شهری در این راستا انجام می شود، اظهار کرد: اجرای پروژه های کلان در شهر با همین دیدگاه در حال انجام است که از جمله آنها می توان به احداث رینگ چهارم ترافیکی شهر اشاره کرد. در این طرح، پل های نصف جهان و پل آفتاب در حال احداث است و می تواند بسیاری از مشکلات ترافیکی اصفهان را مرتفع کند.
وی ادامه داد: رینگ چهارم می تواند با ارتباطی که با گذرشرق برقرار می کند، انقلاب عمرانی را در شهر رقم بزند. البته گذر شرق از سوی دولت از جاده کاشان به سمت کمشچه و از آنجا به سمت رودخانه زاینده رود و به سمت جاده بهارستان و شهرضا در حال ساخت است.
شهردار اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی حفاری تونل خط دوم مترو از غرب اصفهان به زودی آغاز خواهد شد، گفت: در جبهه شرقی نیز روز گذشته دستگاه حفاری تونل به ایستگاه زینبیه رسید، البته در هفته‌های گذشته دستگاه حفار از سمت غرب تونل به این ایستگاه رسیده بود.
وی با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه احداث ایستگاه مترو زینبیه، تصریح کرد: عملیات احداث این ایستگاه با ۵۲ میلیارد تومان هزینه در حال اجراست. عملیات احداث ایستگاه مترو عاشق آباد نیز ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بیش از ۲۷ میلیارد تومان در این ایستگاه هزینه شده است.
وی همچنین به ملاقات مردمی خود با شهروندان منطقه ۶ اصفهان در هفته آینده اشاره کرد و گفت: امیدوارم همچون سه ملاقات مردمی قبلی با شهروندان مناطق مختلف شهر اصفهان، این دیدار هم منجر به کاهش مشکلات مردم شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا