شهر و جامعهعناوین اخبار

امدادرسانی به ۳۳۸ حادثه ماحصل تلاش شبانه روزی نجاتگران هلال احمر استان در یک ماه گذشته

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ دکتر محسن مومنی با بیان این خبر گفت : عملیات امداد و نجات در یک ماه گذشته شامل ۱۴۵ عملیات جاده ای ، ۸۱ مورد خدمات حضوری ، ۲ حادثه ساحلی ، ۱ حادثه آوار ، ۷۶ حادثه شهری ،۲۸ حادثه صنعتی و کارگاهی ، ۴ حادثه کوهستان و ۱ مورد خدمات مناسبتی بوده است.
وی تصریح کرد : در این حوادث ۸۴۱ نفر دچار حادثه شدند و در طی امدادرسانی به حوادث رخ داده ۳۰۰ نفر نجات یافتند که ۴۷ نفر آن‌ها به صورت سرپایی درمان و ۲۵۳ نفر با آمبولانس هلال احمر به مرکز درمانی انتقال داده شدند .

دکتر مومنی مجموع کل افراد اسکان داده شده در این مدت را ۱۱۷ نفر اعلام کرد و افزود : یک هزار و ۶۸ نجاتگر و امدادگر این جمعیت در قالب ۳۷۵ تیم امدادی به همراه ۳۰۶ دستگاه آمبولانس در این عملیات‌ امدادی حضور یافتند و نسبت به انجام ۱۸ مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد : تمامی پایگاه‌های امداد و نجات این جمعیت در شعب هلال احمر استان آمادگی کامل برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان را دارند و شماره ۱۱۲ ندای امداد نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان خواهد بود.

۳ Attachments

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا