حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

اقدام خداپسندانه پلیس اصفهانی در مرز “مهران” برگ زرینی دیگر درکارنامه نیروی انتظامی/تماس به موقع با پلیس منجر به دستگیری سارقان فروشگاه شد/انفجار کپسول LPG یک مجروح برجای گذاشت

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان  افزود: روز گذشته نامه ای به پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان ارسال شده بود که در متن آن آمده بود، ” در تاریخ ۲۷ مهر ماه امسال و حین حال بازگشت از زیارت عتبات عالیات بودم که صحنه ای زیبا در پایانه ای مرز “مهران” مشاهده کردم.

یک دستگاه خودرو سازمانی پلیس راهور که روی آن “فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد” درج شده بود را مشاهده کردم که سرنشین آن چند پرس غذای سازمانی برای نهار خود و دیگر همکاران را از خودرویی دیگر تحویل گرفت.

ماموران که پس از روان سازی ترافیکی و رفع محدودیت های ترافیکی خستگی و گشنگی بر آنان غلبه کرده بود قصد تناول غذای خود را داشتند که ۳ خانم به آنها مراجعه و تقاضای غذای آنها را کردند.

مامور پلیسی که سرنشین خودرو بود نیز بدون لحظه ای درنگ ،غذای سازمانی خود را به زائران ابا عبدالله (ع) تحویل داد که این اقدام باعث خوشحالی و خوش بینی همه افرادی که در آن مکان بودند شد و برگ زرینی در کارنامه نیروی انتظامی رقم خورد”.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به اینکه نویسنده نامه خواستار تشویق مامورپلیسی که این اقدام خداپسندانه را انجام داده بودند شده بود بیان داشت: انشاءالله ماموران پلیسی که این اقدام خداپسندانه را انجام داده بودند بزودی با خانواده محترم شان به سفر زیارتی مشهد “مقدس” اعزام می شوند.

کشف۳۲ هزار لیترگازوئیل قاچاق در “شاهین شهر

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان “شاهین شهر” از کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق که توسط یک کامیون تانکر دار ولوو حمل می شد، خبر داد.

سرهنگ “حسین بساطی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر حمل و جابه جایی سوخت قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان “شاهین شهر” ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز وارد عمل شدند.

وی افزود: در این رابطه یک کامیون تانکردار ولوو شناسایی و متوقف شد که حامل ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق فاقد مدارک و مجوز های مربوطه بود.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف کامیون و سوخت قاچاق بیان داشت:در این رابطه راننده دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر تاکید کرد: نیروی انتظامی با افرادی که ذخایر و سرمایه های ملی کشورمان را به تاراج می برند برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.#

تماس به موقع با پلیس منجر به دستگیری سارقان فروشگاه شد

گروه استان ها_اصفهان_ جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۲ سارق فروشگاه در پی تماس به موقع مدیر فروشگاه با پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” علی قربانی ” اظهار داشت : در پی تماس مدیر فروشگاهی با مرکز ۱۱۰ مبنی بر حضور ۲ نفر سارق در فروشگاه، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی ۲ سارق را که یک خانم و یک آقا بودند دستگیر کردند.

سرهنگ قربانی تصریح کرد : افراد دستگیر شده به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای پلیسی ، مغازه ها و فروشگاههای خود را به سیستم های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهید.

انفجار کپسول LPG یک مجروح برجای گذاشت

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از انفجار کپسول LPG حین پر کردن آن و مجروح شدن یک نفر خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انفجار یک کپسول LPG در خیابان اباذر ، بلافاصله گشت کلانتری ۲۳ به محل اعزام شد.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه یک نفر از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی و آسیب دیدگی می شود که توسط اورژانس به بیمارستان منتقل می شود.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی های اولیه مشخص شده این فرد همزمان با استعمال دخانیات در حال پر کردن کپسول بوده که انفجار اتفاق می افتد .

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تاکید کرد: رعایت اصول ایمنی نقش بسزایی در کاهش اتفاقات و حوادث تلخ و ناگهانی دارد که توصیه می شود در همه حال اصول ایمنی را مقدم بر شروع کار بدانید.

واژگونی موتورسیکلت سنگین یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از واژگون شدن یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ و فوت یک نفر و مجروح شدن فردی دیگر خبر داد.

 

سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۱۰ پلیس و اعلام واژگونی یک موتورسیکلت سنگین در خیابان “هزارجریب” بلافاصله گشت انتظامی و عوامل راهور به محل اعزام شدند.

وی افزود: در اثر این حادثه رانندگی راکب ۲۹ ساله موتورسیکلت فوت و سرنشین نیز به شدت مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی با موتورسیکلت و استفاده از کلاه ایمنی نقش بسزایی در کاهش تلفات جانی تصادف این وسیله نقلیه دارد.

کشف محموله بادام قاچاق از انبار تخلیه باری در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ سرپرست پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف یک محموله بادام خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در عملیات کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلس خبر داد.

سرهنگ “حسین ترکیان” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان در راستای اجرای طرح بازرسی از انبارهای تخلیه بار از وجود یک محموله کالای خارجی قاچاق در یکی از این انبارها مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پس از اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی  به محل اعزام که در بازرسی به عمل آمده ۷۲۸ کیلوگرم مغز بادام خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبر و به صورت قاچاق وارد شده بودند را کشف و توقیف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک  میلیارد ریال اعلام شده بیان داشت: در این رابطه یک نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرپرست پلیس آگاهی اصفهان، هر گونه فعالیت در زمینه وارد کردن ، نگهداری و توزیع کالای قاچاق را زمینه ساز رکود اقتصادی کشور و یکی از عوامل افزایش بیکاری جوانان دانست و اظهار داشت: مشارکت مردمی با پلیس در شناسایی و برخورد با اینگونه مجرمان تاثیر به سزایی دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا