شهر و جامعهعناوین اخبار

کسب عنوان شایسته تقدیر ویژه توسط کمیته امداد اصفهان در زمینه نماز

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، آرش محمدحسینیان، معاون فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان با توضیح اینکه کمیته امداد اصفهان به دنبال افزایش کیفیت فعالیت‌های فرهنگی به‌جای کمیت است، گفت: نماز مهم‌ترین زمینه‌ای است که باید برای استفاده از آثار کیفی آن تلاش کنیم.

وی یادآور شد: کمیته امداد استان اصفهان با کسب امتیاز کامل در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در سال ۹۷ از طرف ستاد اقامه نماز استان شایسته تقدیر ویژه معرفی شد.

محمدحسینیان پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه تحت حمایت کمیته امداد در استان اصفهان را یک ضرورت قلمداد کرد و خاطرنشان ساخت: بهترین کار فرهنگی اقامه نماز و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی است.

وی با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز سومین دوره مسابقات کشوری قرآن مددجویان کمیته امداد در تابستان امسال به میزبانی اصفهان، گفت: ظرفیت‌های فرهنگی گوناگون و با ارزشی در استان وجود دارد و بهره‌برداری مناسب از این ظرفیت‌ها به‌منظور بهبود وضعیت جامعه تحت حمایت یکی از اولویت‌های کمیته امداد اصفهان است.
شایان‌ذکر است که کمیته امداد اصفهان در سال‌های ۹۴ ، ۹۵ و ۹۶ نیز به‌عنوان دستگاه برتر و شایسته تقدیر از طرف ستاد اقامه نماز استان معرفی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا