شهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

توافق همکاری بین شرکت گاز و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، این توافق نامه به منظور توسعه فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش با هدف تربیت مدیران، معلمان و همیاران گاز منعقد گردید.
این توافقنامه بین شرکت گاز استان اصفهان به نمایندگی سید مصطفی علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به نمایندگی محمد اعتدادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان منعقد شد که طی آن آموزش، اطلاع‎رسانی و توسعه فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی در سطح ادارات آموزش و پرورش و مدارس استان اصفهان برای انتقال آموزش‎های فوق به دانش آموزان و خانواده‎ها تصویب گردید.
طی این تفاهم نامه، تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۰ توافق گردید؛ اداره کل آموزش و پرورش استان نسبت به اعلام تعداد و فهرست اسامی معاونین پرورشی، نمایندگان کانون بازنشستگان، به تفکیک شهرستان‎ها اقدام نماید، فضای آموزشی مناسب جهت برگزاری جلسات آموزشی تخصیص دهد و شرکت گاز استان اصفهان نسبت به تأمین استاد، تهیه محتوا و اجرای دوره آموزشی در هر شهرستان اقدام کند.
همچنین مقرر گردید، فهرست اسامی نمایندگان ادارات آموزش و پرورش استان، اداره کل نوسازی مدارس استان به منظور حضور در دوره بازآموزی تخصصی ایمنی و مصرف بهینه گاز مدارس توسط اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام گردد.
برنامه‎ریزی در خصوص اطلاع‎رسانی و فرهنگ‎سازی دانش‎آموزان پایه ششم مدارس با همکاری مدیران مدارس و ادارات آموزش و پرورش توسط شرکت گاز استان، ارسال پیام‎های هفتگی ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی از طریق اتوماسیون اداری برای تمامی مدارس استان توسط اداره کل آموزش و پرورش از دیگر مواردی بود که بین این دو سازمان مورد توافق قرار گرفت.
همچنین، حمایت از طرح‎های پژوهشی اداره کل آموزش و پرورش استان در زمینه گاز طبیعی توسط شرکت گاز، اخذ گزارش عملکرد ادارات آموزش و پرورش و ادارات گاز شهرستان‎ها توسط هر دو سازمان به منظور ارزیابی میزان مشارکت هر شهرستان نیز دیگر مواردی بود که در این توافق نامه به تصویب رسیده است.
شایان ذکر است، این توافق نامه از سال ۹۴ تا کنون هرساله منعقد و اجرایی شده و حاصل آن کاهش حوادث گاز در سطح استان بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا