شهر و جامعهعناوین اخبار

موفقیت ۳۰۳ مددجوی اصفهانی در آزمون ورودی دانشگاه ها

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع، قائم مقام کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه بالغ بر ۲۱ هزار دانش آموز و دانشجو در جامعه تحت حمایت این نهاد وجود دارند، گفت: امسال ۳۰۳ نفر از این دانش آموزان و دانشجویان با کسب موفقیت در آزمون های دوره های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، راهی دانشگاه ها و مراکز تحصیلات عالی شدند.

وی افزود: سهم فرزندان پسر تحت حمایت از این میزان ۱۰۲ و دختران ۲۰۱ نفر است.

زارع خاطر نشان ساخت: دانشگاه های دولتی با ۱۲۶ نفر قبولی سهم عمده در دانشگاه های محل تحصیل این فرزندان را دارد که نشان از سطح علمی قابل قبول دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان است.

وی توجه کمیته امداد به تحصیل مددجویان را برآمده از تعهد این نهاد به توانمندسازی جامعه تحت حمایت عنوان کرد و افزود: تحصیلات مناسب و با کیفیت راه رسیدن به بسیاری از فرصت هاست و حمایت از این مسئله علاوه بر کمک به فرزندان خانوارهای تحت حمایت برای استفاده از فرصت های برابر آموزشی در دراز مدت به تقویت سطح فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این خانوارها نیز منجر می شود.

زارع تعداد دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان را بیش از ۲۱ هزار نفر اعلام کرد و گفت: در هشت ماهه سال جاری بیش از یک میلیارد و ۹۱۰ میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی و شهریه به آنها پرداخت شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا