شهر و جامعهعناوین اخبار

دومین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان در اصفهان به کار خود پایان داد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، مرضیه فرشاد در اختتامیه دومین جشنواره ملی رسانه ای معلولان با تاکید بر تلاش و روحیه افراد دارای معلولیت برای اثبات توانایی‌های خود، گفت: هنر قلم می‌تواند جامعه را برای پذیرش این فرهنگ که افراد دارای معلولیت با دیگران تفاوتی ندارند، هدایت کند.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان استقبال گسترده خبرنگاران و افراد دارای معلولیت در کشور را ستودنی دانست و ابراز امیدواری کرد: با این همت و عزم هیچ مانعی نمی‌تواند شما را از رسیدن به اهداف دور نماید.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای معلولین ؛ ۶۳۵ اثر در قالب ؛ خبر، مصاحبه، گزارش، مقاله، تیتر، طنز مکتوب، کاریکاتور، پوستر، داستان کوتاه، متن ادبی، فن بیان و گویندگی، شعرو فیلم و کلیپ از ۱۳۰ نفر شرکت کننده مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت که در مجموع ۵۹ اثر برگزیده شد.

به گزارش روابط عمومی،  از ۱۳۰ شرکت‌کننده، ۹۵ نفر دارای معلولیت و ۳۵ نفر، فاقد معلولیت از ۲۴ استان آثار خود را به دبیرخانه دومین جشنواره ارسال کرده بودند.

ازافراد دارای معلولیت شرکت کننده درجشنواره، ۵۲ خانم و ۴۳ آقا دارای معلولیت بودند که به تفکیک معلولیت؛ ۵۸ نفر دارای معلولیت جسمی – حرکتی و آسیب نخاعی، ۱۴ نفر با مشکل بینایی، ۲۲ نفر با معلولیت شنوایی و گفتاری و ۶ کم‌توان ذهنی اقدام به ارسال اثر نموده بودند.

به گزارش دبیرخانه ذکر این نکته لازم است که برخی از شرکت‌کنندگان دارای چند معلولیت بودند.

همچنین ؛ از مجموع ۳۵ شرکت کنندگان فاقد معلولیت، ۲۰ خانم و ۱۵ آقا اثرات خود را به دبیرخانه دومین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان ارسال کردند.

مجموع اثرات برگزیده از ۴۱ نفر معلول و ۱۸ نفر فاقد معلولیت بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا