شهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری کارگاه تخصصی تایپ گرافی اسماء الحسنی در اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان به نقل از استاد محسن سلیمانی مدیر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اصفهان به مناسبت برگزاری شانزدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستراسماء الحسنی کارگاه های تخصصی دراین زمینه با همکاری مرکزهنرهای تجسمی حوزه هنری و اداره کل اموراستانها ومجلس برگزار می شود.

وی افزود: در آستانه شانزدهمین نمایشگاه پوستر اسماء الحسنی، ساختمان مرکزی حوزه هنری استان اصفهان میزبان هنرمندان منتخب پنج استان چهارمحال و بختیاری، مرکزی، یزد، قم، فارس است و اساتید این دوره استاد احمد عزیزپور و محسن سلیمانی هستند که به آموزش در حوزه طراحی حروف و تایپوگرافی و همچنین بازی با هندسه حروف و … می پردازند.

وی ادامه داد: در واقع آموزش های تخصصی این کارگاه منجر به تکمیل اتودهای اولیه آثار این هنرمندان برای ارائه در نمایشگاه پوستر اسماء الحسنی می شود.

گفتنی است، کارگاه های تخصصی اسماء الحسنی در۵ استان کشور( اصفهان، خوزستان، کرمان، مازندران و کرمانشاه)  از تاریخ ۲۱ تا ۲۹ آذرماه برگزار خواهد شد.

شانزدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستراسماء الحسنی ۴ تا ۱۸ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ با معرفی  برترین های طراحی و برپایی نمایشگاه آثارمنتخب این رویداد هنری برگزارخواهدشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا