شهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری جشن خیریه آوات با هدف حمایت از کودکان بیمار سرطانی توسط کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه صنعتی اصفهان /با آوات لبخند هدیه کنیم !

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ جشن بزرگ خیریه آوات با حضور پرشور دانشجویان به همت کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه صنعتی اصفهان در تالار شیخ بهایی برگزار شد .

اعضای بشردوست و نیک اندیش کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه صنعتی با برنامه سازی و برنامه ریزی هدفمند در جهت همدلی با اقشار نیازمند و آسیب پذیر همه ساله اقدام به برگزاری جشن بزرگ خیریه آوات می نمایند که این برنامه با حضور مسئولین دانشگاه و هلال احمر، اساتید و خانواده های ایشان و دانشجویان حال و هوای مهرورزی و نوعدوستی به خود گرفته و سود حاصل از آن به حمایت از کودکان بیمار سرطانی و توانخواه تعلق می گیرد .

کانون دانشجویی دانشگاه صنعتی که به عنوان کانون برتر کشوری در سنوات گذشته برگزیده شده است در طول سال فعالیت های منسجم و پر محتوی با هدف تکریم انسانها و خدمت رسانی به نیازمندان در کارنامه خود دارد که بازارچه خیریه بزرگ آرتوان از جمله آنهاست که در سال گذشته سود حاصل از این بازارچه به ساخت مدرسه در یکی از روستاهای استان کهکیلویه و بویراحمد اختصاص یافت .

نکته قابل توجه در فعالیت های این کانون حضور حداکثری و همدلانه اعضا در برنامه ریزی ها و کار گروهی است .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا