تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

نشست فرماندار اصفهان با مسئولین ستادهای انتخاباتی مناطق ۱۹گانه شهر اصفهان و بخش مرکزی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در نشستی با مسئولین ستادهای انتخاباتی مناطق ۱۹گانه شهر اصفهان و بخش مرکزی، با تأکید بر اهمیت توجه به سلامت و عدالت در روند اجرایی انتخابات، اظهار داشت: مجریان انتخابات باتوجه به اصل سلامت و عدالت در انتخابات، باید قانونگرایی و قانون محوری، برنامه ریزی و استفاده از تجربیات گذشته در انتخابات را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند که بحمد الله این امر تاکنون محقق شده است.

سیستانی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیرامون رعایت مر قانون، افزود: روند اجرای انتخابات باید با بی طرفی کامل و به دور از هرگونه نگرش سیاسی و جناحی بوده و هدف ما در این انتخابات، اجرای دقیق مر قانون و ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت حداکثری مردم با سلایق، گروه ها و جناح های مختلف پای صندوق های اخذ رأی است.

فرماندار اصفهان بر لزوم همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی در برگزاری انتخابات، تأکید کرد و گفت: انشاء الله با همکاری و همراهی بین دستگاهی، شاهد مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رأی و برگزاری انتخاباتی باشکوه، در شهرستان باشیم.

وی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات، نظام و انقلاب را که به برکت خون شهدا و فداکاری جانبازان، ایثارگران و خانواده های معزز ایشان بنا شده، را بیمه خواهد کرد.

سیستانی ابراز امیدواری کرد: انشاء الله دوم اسفند ماه سال جاری، شاهد مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های اخذ رأی و خلق حماسه ای دیگر، خواهیم بود.

فرماندار اصفهان عنوان کرد: برگزاری باشکوه انتخابات مرهون زحمات و تلاش های مسئولین ستادهای انتخاباتی بوده که اقدامات آنان شایسته تکریم و تقدیر است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا