تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

فرماندار اصفهان بر اهمیت نحوه برگزاری و چگونگی تأمین امکانات انتخابات، تأکید کرد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه نحوه برگزاری و چگونگی تأمین امکانات انتخابات، با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری مردم، خاطرنشان کرد: انتخابات، رویکردی اساسی و بنیادین در کشور بوده و دارای قانونی جامع و متقن است.
فرماندار اصفهان با بیان اینکه انتخابات با مشارکت مردم و دستگاه های مختلف برگزار می گردد، افزود: طبق ماده ۱۱ قانون انتخابات، همه دستگاه ها مکلفند براساس درخواست فرمانداران، بخشداران و هیأت نظارت، امکانات لازم را در اختیار آنان قرار دهند؛ چراکه تأمین امکانات و هزینه های انتخابات به تنهایی توسط دولت میسر نخواهد بود.
وی با تأکید بر لزوم تأمین منابع و بهره گیری از همه امکانات موجود در جهت برگزاری انتخاباتی مطلوب، افزود: علیرغم محدودیت های موجود درخصوص هزینه های انتخابات، اقدامات مقتضی پیرامون رفع این محدودیت ها، در دستور کار قرار دارد.
سیستانی با اشاره به اهمیت نقش دستگاه های مختلف در برگزاری باشکوه انتخابات، تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی بالاخص آموزش و پرورش نقش کلیدی و تأثیرگذاری در روند اجرایی انتخابات داشته اند که اقدامات آنان شایسته تقدیر است.
فرماندار اصفهان بر ضرورت رعایت مر قانون در روند اجرای انتخابات تأکید کرد و گفت: ما موظف به رعایت قانون، انجام هماهنگی های لازم و برقرار امنیت در روند اجرای انتخابات هستیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا