تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

ناجا در اغتشاشات آبان ماه رأفت و مهربانی را به نمایش گذاشت

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، امیر محسن آذرافروز در قرارگاه امام علی (ع) با اشاره به مجروح شدن برخی از نیروهای انتظامی در مقابله با اغتشاشگران گفت: عملکرد ناجا در حوادث آبان ماه نشان دهنده اوج رأفت و مهربانی نیروی انتظامی در کنار اوج اقتدار بود.

وی با بیان انیکه جانفشانی نیروهای انتظامی در مقابله با اشرار و اغتشاشگران بر کسی پوشیده نیست اظهار داشت: ما هرگز قادر به جبران زحمات و قدردانی از جانفشانی های نیروی انتظامی نیستیم.

این مقام عالی ارتش خاطر نشان کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بصیرت و آگاهی در بین نیروهای نظامی و انتظامی موج می زند و تا انسان های با بصیرت در نیروهای مسلح باشند هرگز دشمن نمی تواند صفوف ما را به هم بریزد.

وی ادامه داد: وقتی امنیت کشور در خطر باشد دیگر فرقی نمی کند که چه کسی در چه جایگاهی قرار دارد و همه نیروهای نظامی و انتظامی خود را موظف می دانند که به صحنه بیایند و از امنیت نظام و میهن اسلامی دفاع کنند.

ارشد نظامی آجا در استان های، اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اغتشاشات نظیر ۲۵ آبان ماه در حد و اندازه ای نیستند که ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد میدان شود و با آنان مقابله کند، گفت: بحمدالله نیروی انتظامی مقتدرانه، امنیت را در کشور تامین می کند و مردم عزیز هیچ گونه نگرانی و دغدغه ای از این بابت نباید داشته باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا