پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

خانواده شهدا صاحبان اصلی نظام اسلامی هستند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در حاشیه دیدار خود با خانواده شهدا ضمن عرض تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع) و تبریک آغاز ولایت امام زمان (عج) اظهار کرد: من و جمعی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و برخی از مسئولان شهرداری اصفهان به دیدن خانواده معظم شهدا و جانبازان رفتیم.

وی ادامه داد: اولین دیدار ما با جانباز ۵۰ درصد، خدابخش محمدی بود که درد و دل ها و خاطرات او را شنیدیم، خاطرات  جالبی را در دل داشت.

شهردار اصفهان عنوان کرد: در دیدار دوم  به منزل شهیدان جوانی رفتیم و با پدر و مادر آنها ملاقات داشتیم و از رشادت های این شهیدان یاد شد و صحبت هایی در مورد  ویژگی های شخصیتی آنها و حضورشان در دوران دفاع مقدس و نحوه شهادتشان انجام شد.

وی اضافه کرد: در دیدار سوم به دیدار خانواده شهیدان عزیز الهی رفتیم که مادرشان همین اواخر فوت شدند که هم برای عرض تسلیت و هم  با برادران و پدر این شهیدان دیداری داشتیم و بحث های بسیار خوبی شد.

نوروزی با بیان اینکه در همه این دیدارها یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شد، تصریح کرد: با شنیدن صحبت های بستگان درجه اول این شهیدان احساس مسئولیت بیشتری کردیم و دلگرمی خاصی به من داد.

وی افزود: شهرداری باید مشکلات همه شهروندان را حل کند منتهی مناطق مستضعف نشین، خانواده معظم شهدا و ایثارگران قاعدتاً در اولویت هستند، مقررات و قوانین هم امکاناتی را برای این قشرها درنظر گرفته است که ما موظف هستیم در شهرداری این حداقل امکانات و تخفیفات در نظر گرفته شده را رعایت کنیم.

شهردار اصفهان تاکید کرد: رفت و آمدهایی که با خانواده شهدا انجام می گیرد می تواند تعاملات بیشتری را ایجاد کرده و نقطه نظرات آنها را بشنویم و احتمالا مشکلاتی که ممکن است در پیچ و خم های اداری وجود داشته باشد را رفع کنیم.

وی خاطر نشان کرد: خانواده شهدا صاحبان اصلی نظام اسلامی هستند که به عنوان معتمدین مردم می توانند دیدگاه های خود را با ما بیان کنند و ما می توانیم در راستای بهبود وضع موجود و پاسداشت خون شهدا به صحبت های آنهاتوجه کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا