شهر و جامعهعناوین اخبار

انجام ۴۵ عملیات امداد و نجات توسط نجاتگران اصفهانی در هفته گذشته

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ داریوش کریمی با بیان اینکه در طول هفته گذشته پوشش امدادی ۴۵ حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است ، افزود : امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان اقدام به امدادرسانی به ۷۷ حادثه دیده کردند.

وی در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در این مدت اشاره و خاطرنشان کرد : از این تعداد حوادث در بازه زمانی هفتم لغایت سیزدهم دیماه ۹۸ ، ۲۲ حادثه جاده ای ، ۹ حادثه شهری ، ۱۱ مورد خدمات حضوری ، ۲ حادثه صنعتی و کارگاهی و ۱ حادثه کوهستان توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد .

کریمی با اشاره به اینکه در طول این مدت ۵ مورد عملیات رها سازی توسط تیم های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است ، گفت : ۱۴۶ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۵۲ تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات های یادشده مشارکت داشته اند .

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد : تمامی پایگاه های امداد ونجات هلال احمر استان آمادگی کامل جهت خدمت رسانی مطلوب به حوادث احتمالی را دارند و شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران و هموطنان در سراسر سطح استان می باشند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا