شهر و جامعهعناوین اخبار

بهره مندی بیش از سی و هفت هزار و ۷۰۰ اصفهانی از آموزش های عمومی و تخصصی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ علی محمد هاشمی با تشریح عملکرد ۹ ماهه حوزه آموزش و پژوهش این جمعیت اظهار داشت : سی و چهار هزار و ۹۴۳ نفر در دوره های عمومی ، همگانی و پایه و ۶۶۵ نفر در دوره های تخصصی جمعیت هلال احمر استان شرکت کرده اند.

وی تصریح کرد : در این مدت ۹۱۱ دوره آموزش عمومی، همگانی و پایه ، ۲۳ دوره آموزش تخصصی و ۲ دوره آموزش ضمن خدمت در ۹ ماهه سال جاری توسط جمعیت هلال احمر استان اصفهان برگزار شده است.

محمد هاشمی با اشاره به این که تاکنون ۷۵۲ دوره آموزش ۲۲ ساعته حضوری برگزار شده و هجده هزار و ۸۵ نفر در این دوره ها حضور یافته اند ، افزود : ۸۲ دوره نیمه حضوری با شرکت۶۰۶ نفر و نیز ۷۷ دوره آمادگی در برابر مخاطرات با شرکت ۴۵۷ نفر فراگیر در این مدت برگزار شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری۲۵۰ دوره مهارت های پایه داوطلبی ۴۰ ساعته با شرکت چهار هزار و ۸۹۳ نفر گفت : هفت هزار و ۸۳۶ فراگیر در دوره های آموزش همگانی در مناسبت ها و هفت هزار و ۵۲۸ فراگیر در برنامه آگاه سازی و اطلاع رسانی آموزش همگانی در ۹ ماهه سال جاری از آموزش های جمعیت هلال احمر استان بهره مند شده اند .

وی با بیان اینکه ۳۴ دوره تخصصی عمومی امداد با حضور یک هزار و ۲۰ نفر در این مدت برگزار شده است ، عنوان کرد : برگزاری ۳۵ دوره تخصصی عمومی نجات با حضور یک هزار و ۵۰ شرکت کننده از دیگر فعالیت های این جمعیت در ۹ ماهه سال جاری بوده است .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا