شهر و جامعهعناوین اخبار

رهبری دینی باعث وحدت و همگرایی مردم شد.

به گزارش سرمایه گستران ، محمدرضا تاج الدین، در این نشست اظهار داشت: ما بعد از چهار دهه هنوز هویت اسلامی خود را حفظ کردیم. انقلاب های زیادی در جهان طی دوران های گذشته شکل گرفت. اما ، زیاد دوام نمی آورد چون اهدافی که سران این انقلاب ها پیروی می کردند، محکم نبود.

وی ادامه داد: چگونه میشود که انقلاب ما ادامه دار میشود؟ در جواب میگوییم چون انقلاب های نام برده، انقلاب هایی مادی بودند. اما انقلاب ما انقلابی دینی بود و دین پاسخ همه مسائلی که ما نیاز دارین را جوابگوست. اما نیاز های دیگر به مجبور است با دیگر جوامع جهانی جور شود. رهبری دینی ما باعث همدلی و وحدت مردم شد.

تاج الدین در مورد سخنرانی امام خمینی(ره) در جمع پرسنل نیروهای هوایی گفت: حضرت امام در این سخنرانی عنوان کردند که رمز پیروزی امروز ما اینست که اتکا به خداوند متعال داشتیم.

جوانان ما آرزوی شهادت می کردند و همانگونه که در صدر اسلام، سربازان از جنگ مقابل کفار استقبال می کردند، جوانان ما از مقابله با کفر ترسی نداشتند.

سربازان ما شهادت را سعادت می دانند و ملت ما تا زمانی که پناهگاه او خداست پیروز است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران تاکید کرد: امروزه جوان هایی هستند شبیه به جوان های دیروز که به عنوان سرباز اسلام در عرصه بین الملل میروند که دفاع از کیان اسلام داشته باشند. ما شاهدیم که از احدی جز خدا نمی ترسند. آیا کسی به خاطر پول  جرئت دارد سرش را از خاکریز بالا بیاورد و گلوله را به جان بخرد؟ این با عقل جور در نمی آید. جوانان انقلابی منطقه در پشت جبهه نگاهشان به عملکرد ماست.

وی افزود: گرایش به سمت شیعه زیاد شده است. بسیاری از مردم فلسطین شیعه شدند اما مجبورند تقیه کنند. میزان سواد کشور بسیار بالا رفته است. در دوران پهلوی ۴۷ درصد مردم با سواد بودند که در سر شماری سال ۹۰ به ۹۳ درصد رسید. سرعت رشد علمی ما در دوران قبل انقلاب ۴۰ درصد بود و امروزه با افتخار اول جهانیم.

سرهنگ تاج الدین ابراز کرد: ما با توانمندی های نیروهای انقلاب می توانیم موشک های نقطه زن تولید کنیم. بسیاری از کشور های عربی و همسایه برای درمان و جراحی به ایران می آیند.

جالب است با وجود اینهمه پیشرفت نسبت به زمان پهلوی عده ای میگویند آزادی نیست. این موارد وظیفه ما و شما را صد چندان میکند که با مشکلاتی مثل خواستار بی حجاب شدن  در سطح شهرستان  مواجه نشویم. اول با تاثیر بر فرزند و بعد اطرافیان و تاثیرگزاری در دوستان سعی داشته باشیم که انحرافات شهرهای بزرگ در شهرهای کوچک رخنه نکند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا