اقتصادیشهر و جامعهعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

مهارت های انسانی، فنی و ادراکی سه مهارت ضروری یک مدیراست

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، طی مراسمی که با حضور مدیرعامل، معاونین وی و جمعی از کارکنان برگزار شد، با قرائت حکمی از سوی مهندس علوی مدیرعامل شرکت، محمدعلی کرامتی تودیع و شهرام شفیعی بعنوان سرپرست جدید این امور معرفی و منصوب شد.
در این مراسم، مهندس علوی، ضمن تقدیراز زحمات محمدعلی کرامتی که علاوه بر ریاست امور حقوقی سرپرستی امور قراردادها را نیز بر عهده داشت گفت: داشتن مهارت های انسانی، مهارت فنی و ادارکی سه عنصر لازم برای یک مدیر است و رمز موفقیت رئیس یک مجموعه در کنار مدیریت امور و برنامه ریزی و تعیین اهداف، همدلی با زیردستان خود ، مدارا و رافت با ارباب رجوع و مشتریان خود است.
مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، با تاکید برضرورت مهارت انسانی ، افزود: یکی از کارکردهای مهم مهارت انسانی که یک مدیر باید داشته باشد، ایجاد فرصت رشد و ترقی و بستر شادابی و نشاط برای دیگران است، مدیر با این مهارت می تواند هم خودش رشد کند و هم فرصت ترقی زیردستانش را فراهم کند.
مهندس علوی، گفت: یک مدیر موفق باید تدبیر لازم را داشته باشد و متناسب با شرایط جامعه دانش فنی خود را بروز رسانی کند تا بتواند تصمیمات درستی را اتخاذ کند.
وی، با اشاره به پیش ارزیابی شرکت برای حضور در سومین جایزه سرآمدی و بهبود شرکت ملی گاز ایران، گفت: تا دستیابی به استراتژی های شرکت، خیلی فاصله داریم و برای اینکه همواره به عنوان یک شرکت متعالی و سرآمد مطرح باشیم نیاز است که با تلاش شبانه روزی با تعریف و پیگیری پروژه های بهبود در دستیابی به استراتژی های دو گانه شرکت (سرآمدی در عملیات – ارتقاء بهره وری) اقدام نماییم.
وی، تصریح کرد: شرکت گاز استان اصفهان به عنوان یکی از شرکت های مهم در سطح استان محسوب می شود که علاوه بر داشتن جایگاه خاص، تامین کننده عمده سوخت استان استان در بخش خانگی، تجاری و صنعت است.
مهندس علوی، در پایان برای تمام همکاران و دست اندرکاران خانواده بزرگ شرکت گاز استان اصفهان آرزوی سربلندی و توفیق روز افزون نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا