عناوین اخبار

ثبت شماره در سامانه سرویس مشاغل ۱۱۸

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان ، مسیح محمدی رئیس اداره خدمات پس از فروش منطقه اصفهان با حضور در برنامه رادیویی چتر ارتباط در خصوص سامانه تلفنی ۱۱۸ مخابرات منطقه اصفهان بیان داشت : سامانه تلفنی ۱۱۸ به عنوان یکی از ارکان خدماتی مهم و پل ارتباطی بین مشترکین و مخابرات در استان به شمار می رود .

محمدی اعلام داشت: مرکز ۱۱۸ با هدف راهنمایی همشهریان و ارائه شماره تلفن مورد درخواست به فعالیت خود ادامه می دهد .

وی بیان داشت: مدت زمان انتظار پاسخگویی برای مشترکین کمتر از ۲۰ ثانیه می باشد و بیش از ۹۰ درصد از تماس های ورودی به سامانه ۱۱۸ توسط کارشناسان مرکز تماس پاسخگویی می گردد .

محمدی بیشترین آمار تماس از سمت مشترکین را در قالب درخواست شماره تلفن با ارائه محدوده آدرس ، اسم و فامیل ( حقوقی ، حقیقی) ، شماره تلفن ثابت و تلفن همراه صاحبان مشاغل اعلام کرد .

وی ادامه داد: بانک اطلاعاتی سامانه ۱۱۸ به صورت جاری و به روز می باشد و کلیه مشترکین حقیقی و حقوقی می توانند جهت هرگونه تغییر درشماره های ثبت شده از طریق درگاه های ارتباطی مخابرات منطقه اصفهان اقدام نمایند .

رئیس اداره خدمات پس از فروش در خصوص ثبت شماره جدید در سامانه ۱۱۸ بیان داشت : مشترکین میتوانند از طریق مراجعه به دفاتر خدماتی در سطح استان جهت احراز هویت و یا ثبت شماره تلفن جدید اقدام نمایند

محمدی در پایان افزود : با توجه به اینکه امکان ثبت مشاغل تمام کسب و کارها در سطح استان فراهم گردیده است مشاغل و کلیه عنوان های حقیقی و حقوقی استان می توانند به عنوان یک فرصت جهت معرفی کسب و کار خود از طریق سامانه سرویس مشاغل ۱۱۸ استفاده نمایند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا