شهر و جامعهعناوین اخبار

کمپین ماندگار

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان ، محسن تقیان دینانی کارشناس مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان در برنامه رادیویی چترارتباط ، با اعلام اجرایی شدن کمپین “ماندگار” اظهار داشت:این کمپین با شعار “بی نهایت ماندگار” با تاکید بر تنوع و ارتقای سرعت کاربران، به همراه ترافیک رایگان بامدادی در زیرساخت های مختلف باند پهن ثابت مانند ADSL، VDSL و FTTH در دو دسته سرویس های”حرفه ای” و “اقتصادی” به مشتریان اینترنت در سراسر کشور عرضه می شود.

تقیان هدف از اجرای این طرح را ، ارائه خدمت بیشتر به مشتریان وفادار شرکت و همچنین جذب مشتریان جدید اعلام کرد و مهم ترین مزیت این کمپین را ، ارائه انواع طرح ها در بسترهای مختلف و برای تمام مشتریان با هر سطح نیازی به باند پهن معرفی نمود .

وی در ادامه افزود : بازار هدف این کمپین،شامل تمام مشتریان موجود شرکت مخابرات ایران که از طریق بسترهای ارتباطی خدمات باند پهن را دریافت می کنند، مشتریان سایر اپراتورهای ثابت و مشتریان غیرفعال می باشد.
کارشناس مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان بیان داشت : در طرح ماندگار، سرویس‌های مختلف با سرعت ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه تا ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه در بسترهای مختلف باند پهن ثابت به مشتریان با شرایط ویژه ارائه می‌شود.

تقیان در پایان افزود : اجرای جشنواره ماندگار شرکت مخابرات ایران دردو بخش سرویس های اقتصادی و حرفه ای با توجه به تنوع محصولات و سرویس های ارائه شده می باشد و مشترکین محترم می توانند جهت آگاهی از قسمت های مختلف این کمپین از طریق تماس با سامانه ۲۰۲۰ و یا مراجعه به سایت adsl.tci.ir نسبت به درخواست و ثبت نام اقدام نمایند .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا