شهر و جامعهعناوین اخبار

باید قدر سرمایه های اجتماعی را بدانیم

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی در همایش مسئولان روابط عمومی ها اظهار داشت: هم خود بزرگ بینی و هم خود کوچک بینی شایسته نیست و روابط عمومی ها باید به دلیل جایگاهی که دارند قدر خود را بدانند.

وی ادامه داد: بعضی از مدیران هنوز عادت ندارند که عملکرد سازمان را به مردم ارائه دهند و مشکلات را با مردم در میان بگذارند به خصوص در این ایام که استفاده از فضای مجازی می‌توانند تاثیر زیادی داشته باشد و موافقم که هنوز خیلی از مدیران نگرش هم صحبتی با مردم را پیدا نکرده اند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مسئولین مستخدم مردم هستند، اظهار کرد: مردم وارثان اصلی این انقلاب هستند و مشکلات جامعه را به خوبی درک می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید قدر سرمایه های اجتماعی را دانست، گفت: در شرایط سخت تحریم، اقدامات و فعالیت های خوبی در حوزه های مختلف صورت گرفته که بخشی از آن در ایام دهه فجر اطلاع رسانی خواهد شد.

رضایی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی رسالت ما این است که امید و نشاط را به جامعه برگردانیم، گرانی هست اما جامعه در گردش است این اتفاقات برای همه بزرگان بوده است و در زندگی ائمه نیز شرایط سخت را دیده ایم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا