پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

جانباز ارومیه ای ۲۲ ساعت بی وقفه شنا کرد

حامد رنجبر دبیر هیات ورزش های همگانی آذربایجان غربی  گفت: مراسم آغازین شنای این جانباز از صبح جمعه بدون وقفه در استخر جانبازان مجموعه فرهنگی ورزشی ولایت ارومیه آغاز شد و صبح امروز( شنبه) به پایان رسید.
مسئول کمیته مهارت های فردی و نمایشی هیات همگانی استان آذربایجان غربی گفت: حال عمومی این جانباز خوب است ولی برای اطمینان بیشتر از سلامتی کامل ناشی از خستگی و افت فشار، هم اکنون در بیمارستان و تحت نظر پزشک قرار دارد.
وی ادامه داد: رحیم درخشیده که از قسمت پا به درجه رفیع جانبازی نائل شده است، با شنای ۲۲ ساعت بدون وقفه ضمن گرامی داشتن روز شهدا پیام دیگری برای سایر جانبازان داشت و این بود که می توان پا به پای مردم عادی زندگی کرد و معلولیت ناشی از جانبازی محدودیت نیست.
این مراسم با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی و جمعی از مسئولین اداره کل، اداره ورزش و جوانان ارومیه، هیات ورزش های همگانی، سپاه شهدا و بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان این استان برگزار شد.
در دهه فجر امسال نیز محب زاده جانباز ۵۰ درصد قطع پا اهل ارومیه به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۳۷ کیلومتر را در استخر سرپوشیده بسیج در مدت ۱۵ ساعت و ۴۵ دقیقه شنا کرد و رکورد جدیدی بر جای گذاشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا