شهر و جامعهعناوین اخبار

دیدار مدیر امور شعب بانک صادرات استان با استاندار اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مهدی میری جهرمی، مدیر امور شعب بانک صادرات استان به همراه معاونین خود با دکتر عباس رضایی، استاندار اصفهان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مدیر امور شعب بانک صادرات استان اصفهان، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های بانک صادرات در سراسر استان ، مسائل و مشکلات این بخش را با مدیریت استان درمیان گذاشت.

استاندار اصفهان نیز ضمن استماع گزارش و مسائل و مشکلات بانک صادرات در شعب استان اصفهان، اظهار داشت: تسهیلات اعتباری هدفمند و تخصیص بهینه منابع باعث کمک به رونق تولید در استان می شود و نظام بانکی باید در این شرایط جنگ اقتصادی و تحریم ها به سمت تسهیل در تصمیم گیری ها و کاستن فشارهای موجود و به تبع آن ، ایجاد رضایتمندی در جامعه، حرکت کنند.

وی افزود: به رغم تلاش ها و اقدامات مثبتی که تاکنون در نظام بانکی کشور انجام شده است، عبور از این شرایط و حل مشکلات و محدودیت های موجود با روش و فرایندهای گذشته میسر نیست و نیاز به تجدید نظر وجود دارد و مردم به ویژه فعالان عرصه اقتصادی، انتظارات بیشتری از بانکها دارند.

استاندار اصفهان در این دیدار اظهار امیداواری کرد: با تقویت اثرگذاری بیشتر بانکها و تلاش همه جانبه فعالان اقتصادی، شاهد رونق تولید بیشتر و ایجاد اشتغال در استان باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا