اقتصادیشهر و جامعهعناوین اخبارمسکن و عمران

طرح تفصیلی شهرهای کرکوند و گلشهردر جلسه کمیسیون ماده ۵ استان مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان که به ریاست حجت الله غلامی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور علیرضا قاری قرآن مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان و دیگر اعضا برگزار شد۲ مورد از موارد ،طرح تفکیکی و اصلاح خط بدنه مربوط به شهر کلیشاد و طرح تفصیلی شهرهای کرکوند و گلشهر مورد بررسی قرار گرفت .

گفتنی است در طرح تفصیلی شهر کرکوند نقشه های وضع موجود به منظور تطبیق آنها با امکانات اجرایی ، وضعیت شبکه معابر موجود شهر ، تراکم موجود مناطق و محلات مختلف مورد مطالعه طرح ، مشروح مسائل مربوط به مالکیت زمین ، وضعیت ساختمان ها در محلات و مناطق مختلف شهر ، محوطه های تاریخی ، پیشنهادات طرح توسعه و عمران ، حجم عبور و مرور در خیابان ها و تقاطع های مهم شهر مورد بررسی قرار گرفت.

و در ادامه بررسی طرح تفصیلی شهر کرکوند و به گفته مشاور طرح ، عمده ترین مشکلات مردم ، کفسازی نامناسب خیابان ها ، تجمع آب های سطحی و عدم تفکیک سواره و پیاده ذکر گردید.

در این جلسه طرح تفصیلی گلشهر و تدقیق نهایی محدوده شهر و طرح تفکیکی حدود هفت هزار متر مربع از اراضی شهر کلیشاد نیز مورد بررسی قرار گرفت .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا