تيتر يكشهر و جامعهعناوین اخبار

وفاق و همدلی بین احزاب و مردم بیشتر شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی با اشاره به نقش احزاب در انتخابات، اظهار داشت: احزاب نقش ویژه‌ای در تشویق مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای دارند و سبب هرچه بهتر شدن انتخابات می‌شوند، بنابراین باید از این قابلیت خود به نحو احسن استفاده کنند.

وی تاکید کرد: لازم است در شرایط کنونی، فضای وفاق و همدلی بین احزاب و مردم ایجاد شود، زیرا در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی، حضور حداکثری شهروندان در این رویداد سیاسی اهمیت دارد.

استاندار تصریح کرد: از روزی که در استانداری حضور یافتم جلسات صمیمانه‌ای با نمایندگان تشکل‌های سیاسی برگزار کردیم تا دیدگاه‌های آنان را بدانیم، معتقدم که انتخابات بهار احزاب است، بنابراین جلسه‌ای نیز روز گذشته(سه‌شنبه) با این تشکل‌های سیاسی برگزار کردیم.

رضایی بر ضرورت “تشکیل خانه احزاب اصفهان” با مشارکت نمایندگان گروه‌های سیاسی مختلف با گرایش‌های گوناگون و متنوع تاکید کرد و ادامه داد: بر اساس قانون، خانه احزاب فقط باید در پایتخت مستقر باشد، اما نمایندگی یا شعبه‌ای از آن را می‌توان در اصفهان دایر کرد.

وی با بیان اینکه از یک‌هزار و ۲۴۲ داوطلب ثبت‌نام کننده در استان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون ۳۷۲ نفر مورد تایید قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: رد صلاحیت و عدم احراز صلاحیت، دو موضوع متفاوت است، اما در مجموع روز ۲۲ بهمن، آخرین نتایج صلاحیت داوطلبانی که اعتراض داشتند و تعداد نهایی داوطلبان استان اصفهان اعلام خواهد شد.

از استان اصفهان همراه با نماینده ارامنه، ۲۰ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا