شهر و جامعهعناوین اخبار

افتتاح پست فشار قوی و شرکت پالایش مواد شیمیایی در جهت اشتغال زایی در شهرستان نجف آباد

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، در پنجمین روز از دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و در مراسمی با حضور استاندار اصفهان ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای اصفهان ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان و جمعی از مدیران استان پست فشار قوی و شرکت بین المللی پترو پالایش آگاه پریسان در شهرک صنعتی علویجه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

استاندار اصفهان در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان نجف آباد، ضمن تبریک دهه فجر، اظهار داشت: پست فشار قوی شهرک صنعتی علویجه، علاوه بر تأمین برق متقاضیان جدید در شهرک صنعتی علویجه، برق رسانی و پایداری جریان برق در شبکه برق شمال غرب اصفهان را به ارمغان خواهد آورد.

وی ادامه داد: همچنین با افتتاح شرکت بین المللی پترو پالایش آگاه پریسان با سرمایه گذاری ثابت ۷۵ میلیارد ریال و سرمایه در گردش ۵۰ میلیارد ریال و برای۱۰ نفر به صورت مستقیم و ۴۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی می شود.

رضایی خاطر نشان کرد: پیش بینی می شود با آغاز به کار آن و شروع صادرات محصولات این کارخانه، یک و نیم میلیون دلار برای استان ارزآوری داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا