شهر و جامعه

خدمات غیر حضوری مخابرات منطقه اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان ، مسیح محمدی رئیس اداره خدمات پس از فروش تلفن ثابت در خصوص تاکید بر استفاده از خدمات غیر حضوری مخابرات منطقه اصفهان در جهت کاهش تردد بیان داشت : مشتریان می توانند از درگاه‌های تلفنی کلیه خدمات مورد نظر خود را بصورت غیر حضوری استفاده نمایند. از جمله مهمترین این درگاه‌ها بشرح زیر معرفی می‌شوند :
• سامانه ۲۰۰۰: دریافت و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت
• سامانه تلفنی ٢٠١١٧: سامانه اعلام خرابی تلفن ثابت
• سامانه ی ۲۰۲۰: پشتیبانی اینترنت ،فیبر نوری و خدمات باند پهن مخابرات
• سامانه ی تلفنی ٩٩٩٠: ارائه ی خدمات موبایل همراه اول
• کد دستوری موبایل *۲۰۲۰# : ارائه خدمات تلفن ثابت و از جمله ثبت شماره تلفن همراه جهت دریافت پیامک قبض،ثبت خرابی تلفن ثابت و …
• سامانه ۲۰۱۰ : ارائه خدمات پشتیبانی سرویس های تجاری مخابرات ( سرویس‌های دیتا و …)
• سامانه ۲۰۲۱ : سامانه ثبت شکایات مردمی در خصوص سرویس‌های مختلف ارائه شده در شرکت مخابرات ایران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا