تیتر دوشهر و جامعهعناوین اخبار

ضدعفونی معابر عمومی به صورت مستمر تا رفع خطر/تندیس ایثار و فداکاری پزشکان و کادر درمانی در شهر نصب می شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در گفتگوی هفتگی با رادیو اصفهان ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، اظهار کرد: در هفته گذشته ضد عفونی کردن معابر عمومی و مترو، تاکسی و پایانه ها و … انجام شده و تا زمانی که نیاز باشد به طور مرتب انجام می شود، در ضد عفونی کردن معابر عمومی اولویت را با اطراف بیمارستان ها، درمانگاه ها و مراکز درمانی فعال گذاشته ایم.
وی تصریح کرد: از هفته گذشته اقدامات لازم را در سکونتگاه های غیررسمی آغاز کردیم، آموزش و توزیع بسته های آموزشی و ضدعفونی کننده را در اولویت قرار داده و بسته های حفاظتی و آموزشی را میان کودکان کار با همکاری انجمن های مردم نهاد تخصصی توزیع کردیم.
شهردار اصفهان با بیان اینکه این اقدامات در هفته جاری بیشتر می شود،‌ ادامه داد: برای هماهنگی بیشتر، جلسات ویژه بحران شهر را در شهرداری برگزار کردیم تا نحوه همکاری با سایر نهادها مورد بررسی قرار گرفته و هماهنگی های بیشتری صورت بگیرد.
وی با بیان اینکه خدمات شهری به صورت مستمر و دائمی است و فعالیت های اصلی شهرداری تعطیل بردار نیست، ادامه داد: پروژه های عمرانی و ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری فعال بوده و در هفته جاری خدمات غیرحضوری شهرداری را اطلاع رسانی گسترده می کنیم.
نوروزی ضمن درخواست از مردم برای مراجعه کمتر به شهرداری مگر در موارد ضروری، تاکید کرد: پرداخت عوارض اتومبیل، نوسازی و کسب و پیشه و مواردی از این قبیل مراجعه کنندگان زیادی دارند و شهروندان به جای پایان اسفند می توانند تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده برای این کارها مراجعه کنند.
وی با اشاره به اخذ پروانه های ساختمانی، اضافه کرد: طی نامه ای از شورای شهر خواسته ایم که مردم برای اخذ پروانه های ساختمانی تا پایان اسفند بتوانند به شهرداری مراجعه و نسبت به تعیین تکلیف هزینه ها و نحوه محاسبات آن اقدام کنند اما برای کارهای اداری مربوطه تا پایان تیرماه مهلت دارند؛ بنابراین متقاضیان پروانه در حال حاضر تنها برای تعیین میزان قابل پرداخت و نحوه پرداخت و روشن شدن حساب و کتاب های خود تا پایان اسفند به شهرداری مراجعه کرده و برای سایر امور تا پایان تیرماه مهلت دارند.
شهردار اصفهان با اشاره به روز درختکاری تاکید کرد: روز چهارشنبه هفته گذشته به احترام تلاش همه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی نهال امید و زندگی را به همراه رییس شورای اسلامی شهر اصفهان و رییس کمیسیون بهداشت و درمان شورای شهر در بیمارستان خورشید کاشتیم و به تلاشگران عرصه سلامت قول دادیم بنای یادبود و یا تندیس نمادین ایثار و تلاش همه پزشکان و کادر درمانی را طراحی و نصب کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا