حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

بیش از ۹۲ کیلو مواد افیونی در اصفهان کشف شد وسایر اخبار و حوادث پلیسی ۲۴ساعت گذشته استان اصفهان

سرهنگ ” علی ملکی آهنگران ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت : ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین گشت زنی و رصد هوشمندانه جاده خاکی حاشیه ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان شهرضا به ۴ نفرکه به صورت پیاده قصد دور زدن ایست و بازرسی را داشتند مشکوک شده و در یک اقدام به موقع و ضربتی آن ها را دستگیر کردند.
وی افزود: در این عملیات پس از دستگیری متهمان، طی بازرسی از کوله های همراه آن ها مقدار ۵۱ کیلو تریاک و ۴۱ کیلو و۱۰۰گرم حشیش کشف شد.
معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه علاوه بر کنترل و نظارت ویژه بر گلوگاه ها و راه های اصلی ، مسیرهای فرعی و خاکی نیز تحت کنترل ماموران یگان تکاوری قرار دارند گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
**پرونده جاعل متواری بسته شد
گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس امنیت عمومی استان از کشف محل اختفای یک جاعل متواری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ” محمدحسن اسماعیلی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وصول دستور قضائی مبنی بر جلب سیار فردی به اتهام جعل و کلاهبرداری که به ۲ سال حبس محکوم شده و متواری است ، ماموران پلیس امنیت عمومی وارد عمل شدند.
وی افزود: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.
رئیس پلیس امنیت عمومی اصفهان با اشاره به اینکه متهم تحویل مراجع قضائی شد اظهار داشت: نیروی انتظامی با هر گونه اخلال در نظم عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی و افراد کلاهبردار بدانند گرفتار قانون می شوند.
**کشف بیش از ۱۰ هزار دستکش و ۴۲ لیتر الکل صنعتی در”فریدن”
گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان فریدن از کشف ۱۰ هزار و ۴ عدد دستکش و ۴۲ لیتر الکل صعنتی احتکار شده خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “مختار بهارلو” در این رابطه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با محتکران لوازم بهداشتی و ضد عفونی کننده ، بازرسی از چندین واحد صنفی و مکان مشکوک انجام شد.
وی افزود: در بازرسی از یک منزل مسکونی ۱۰ هزار و ۴ دستکش و ۴۲ لیتر الکل صنعتی کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت:در این رابطه یک نفر دستگیر و متهم پس از تشکیل پرونده ، تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان فریدن خاطرنشان کرد: همواره افراد سودجود با بهره گیری از جو روانی حاکم بر جامعه اقدام به احتکار اقلام مورد نیاز مردم می کنند که اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت ضمن رصد بازار درخواست دارد شهروندان به محض اطلاع از هرگونه اقدام افراد فرصت طلب و سودجو مبنی بر افزایش قیمت، احتکار و … موضوع را برای اقدام قانونی از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.
**کشف بیش از ۵۱ هزار عدد مواد محترقه در کاشان
گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی “کاشان” از کشف بیش از ۵۱ هزار مواد محترقه غیرمجاز قبل از توزیع در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ” علی قربانی ” سرپرست انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت : به منظور به حداقل رساندن حوادث و آسیب های ناشی از انفجار مواد محترقه در شب چهارشنبه آخر سال، طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه اجرایی شد.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی و کلانتری “غیاث الدین جمشید” در بازرسی از یک واحد صنفی ۴۴ هزار و ۷۹۴ و منزلی مسکونی ۶ هزار و ۶۶۴ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز و ۲۰ کیلو مواد اولیه ساخت مواد محترقه غیر مجاز کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
سرپرست انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد : مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی مردم به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و به خانواده توصیه می شود در این ایام مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.
**قاچاقچیان ۱۰۱ کیلو تریاک را رها کردند
گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان نائین از کشف ۱۰۱ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در محور “اردکان-نائین” خبر داد.
سرهنگ “ایرج کاکاوند” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران گشت پلیس راه “نائین-یزد” حین گشت زنی در کیلومتر ۱۰ محور “اردکان-نائین” مشاهده کردند ۲ خودروی سواری در حال جابه جایی محموله ای هستند که وارد عمل شدند.
وی افزود: رانندگان هنگامی که خودروی پلیس را مشاهده کردند با سرعت زیادی متواری شدند .
این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از محل توقف خودروها ۱۰۱ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه رانندگان هر ۲ خودرو شناسایی و دستگیر می شوند اظهار داشت: نیروی انتظامی با قاچاقچیان افیونی و سوداگران مرگ برخورد قاطع وقانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.#

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا