دسته‌بندی نشده

کشف ۱۴ هزار دستکش احتکار شده در “شاهین شهر” و سایر اخبار و حوادث پلیسی ۲۴ساعت گذشته استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “حسین بساطی” با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان “شاهین شهر” طرح مبارزه با قاچاق محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده را اجرایی کردند.
وی افزود: در بازرسی از انبار یک داروخانه ۱۴ هزار دستکش لاتکس که احتکار شده بودند کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطر نشان کرد : در شرایط فعلی جامعه به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده ای سودجو به اهداف خود برسند و از شهروندان درخواست می شود در صورت اطلاع از هرگونه احتکار و سود جویی از اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

**محموله سیگارهای قاچاق در “شاهین شهر” متوقف شد
گروه استان ها_ اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف محموله سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “حسین بساطی” با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه مورچه خورت فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشرافیت خود یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل محموله سیگار خارجی قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.
وی افزود: در این عملیات ۱۲۶ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق که ارزش آن ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال برآورد شده است کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خاطر نشان کرد :در این رابطه راننده خودرو دستگیر و همراه با پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

*کشف ۲۴۶ لیتر الکل قاچاق در “شاهین شهر”
گروه استان ها_ اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف ۲۴۶ لیتر الکل متانول ۹۹ درصد قاچاق و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “حسین بساطی” با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی پاسگاه مورچه خورت در راستای مقابله با محتکران و قاچاقچیان لوازم بهداشتی و ضد عفونی کننده مورد نیاز مردم طی عملیاتی ویژه یک دستگاه خودروی حامل تعداد قابل توجهی بطری یک لیتری الکل قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.
وی افزود: در این عملیات در مجموع ۲۴۶ لیتر الکل متانول ۹۹ درصد که جهت شستشو وضدعفونی کردن استفاه می شود کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به دستگیری راننده خودرو و تحویل وی به مراجع قضائی خاطر نشان کرد : پلیس به هیچ عنوان اجازه نخواهد داد عده ای سودجو با احتکار و قاچاق اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی و بهداشتی برای مردم مشکل ایجاد کنند.

*خرده فروش افیونی با ۳۰ گرم شیشه دستگیر شد
گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری یک زن خرده فروش مواد مخدر و کشف ۳۰ گرم شیشه و ۲ کیلو و ۱۷۰ گرم هرویین خبر داد.
سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان اصفهان حین گشت زنی در یکی از مناطق شمالی شهر اصفهان به یک سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲ کیلو و ۱۷۰ هرویین، ۳۰ گرم ماده مخدر شیشه و ۵۰ میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت:در این زمینه یک زن خرده فروش مواد افیونی دستگیرو برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

*واژگونی سواری تیبا و کشف ۹۶ کیلو تریاک در اصفهان
گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۹۶ کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری تیبا که واژگون شده بود خبر داد.

سرهنگ “غلامحسین صفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان حین گشت زنی در محور فرعی “گاز” مشاهده کردند یک سواری تیبا واژگون شده که به محل اعزام شدند.
وی افزود: این خودرو واژگون شده بود که در بازرسی از آن ۹۶ کیلو تریاک که در صندوق عقب خودرو بود کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه راننده خودرو نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

*کشف ۲۶ کیلو تریاک در “خوروبیابانک”
گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک از کشف ۲۶کیلو تریاک و دستگیری یک سوداگرمرگ خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “نعمت خلیلی” اظهار داشت: عوامل ایست و بازرسی شهرستان “خوروبیابانک” به یک دستگاه سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۶کیلو و ۷۳۰ تریاک کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.

**کشف یک هزار و ۶۰۰ لیتر مواد شوینده غیر مجاز در کاشان
گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف یک هزار و ۶۰۰ لیتر مواد شوینده غیر مجاز در بازرسی از یک کارگاه خبر داد.
سرهنگ “علی قربانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر تولید مواد شوینده غیر مجاز در کارگاهی ، ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ به همراه نمایندگان معاونت غذا و دارود و صمت به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بازرسی از محل یک هزار و ۶۰۰ لیتر مواد شوینده غیر مجاز کشف و کارگاه پلمپ شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۳ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از شهروندان خواست: هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

**چهارشنبه آخرسال و توصیه های پلیس
گروه استان ها_اصفهان_ به شب چهارشنبه آخر سال نزدیک می شویم ، همه ساله شاهد هستیم علی رغم توصیه های پلیس ، دیگر سازمان ها و عموم مردم ، در این شب تعدادی از مردم خصوصا جوانان عزیزمان در اثر بی احتیاطی دچار آسیب های جبران ناپذیری می شوند که اکیدا توصیه می شود.

ازنگهداری مواد اولیه ساخت انواع مواد محترقه درمنزل، محل کار و دیگر مکان ها اکیدا خودداری شود.
والدین عزیز در این ایام نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند و حتما دوستان نزدیک فرزندان خود را بشناسید.
از برپایی آتش درمعابر ، خیابان ها ، کوچه ها و در نزدیکی مکان های حساس و مهم مانند پست های برق ، پارکینگ های عمومی اکیدا خودداری شود.
از پرتاب مواد آتش زا بر روی درخت ها، پشت بام های منازل جداخودداری شود، هیچگاه مواد آتش بازی (منفجره ومحترقه)در ظروف شیشه ای یا فلزی قرار نگیرد، در صورت انفجار ذرات شیشه یا فلز به اطراف پرتاب شده و سبب صدمات و خطرات جانی جبران ناپذیری می شوند.
ازریختن مواد سریع الاشتعال مانند بنزین، نفت، تینر و… بر روی مواد برای آتش گیری استفاده نشود.
از قرار دادن ظروف تحت فشار ازجمله کپسول گاز، اسپری، حشره کش ها، آمپول ها و انواع ترقه بر روی آتش خودداری شود.
استفاده ازمواد آتش بازی هرگز ایمن نیست حتی اگر مراقبت کامل صورت گیرد.
انجام هرگونه آتش بازی در چهارشنبه آخرسال در اطراف یگان های نظامی و انتظامی و بیمارستان ها ممنوع بوده و درصورت مشاهده برابر ضوابط با افراد خاطی بشدت برخورد خواهد شد.
و در پایان شهروندان مراقب باشند که برای یک لحظه شادی یک عمر ندامت به بار نیاورید و برای حفظ سلامتی خود ، خانواده و هموطنان از تجمع و خروج از منزل در این شب اکیدا خودداری شود .
گردآوری توسط سرگرد “عباس مهرابی” کارشناس اداره آموزش همگانی پلیس اصفهان

* انهدام باند سارقان منزل در اصفهان
گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری ۳ سارق منزل و کشف چندین فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ “حسین ترکیان” در مصاحبه باخبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر سرقت چندین منزل در سطح شهرستان، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی ۳ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند.
ترکیان بیان داشت: افراد دستگیر شده به چدین فقره سرقت از منازل شهروندان اصفهانی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
رئیس پلیس آگاهی اصفهان خاطر نشان کرد :این سارقان پس از شناسایی منازل خالی از سکنه با شکستن قفل درب ورودی یا بالا رفتن از دیوار وارد منزل می شدند و اموال با ارزش مانند طلا و جواهر را سرقت می کردند که توصیه می شود حتی الامکان از خالی گذاشتن منزل خودداری کنید و منازل خود را به سیستم های هشدار دهنده پیشگیری از سرقت مجهز کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا