تيتر يكشهر و جامعه

ارایه خدمات مشاوره رایگان ۲۴ ساعته تلفنی پیرامون بیماری کرونا

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، این روز‌ها موضوع کرونا موجی از نگرانی و اضطراب را در بین افراد جامعه ایجاد کرده و بی شک اثرات زیادی بر روحیه عموم مردم دارد؛ در این میان گسترش شایعات، گاه نگرانی‌ها را دو چندان می کند.
همچنین ترس و اضطراب گاهی باعث افزایش حساسیت افراد به علائم بدن خود می ‌شود به طوری که در این روزها بسیاری از افراد علائم بدنی خود را به صورت نادرست تفسیر کرده و احساس می ‌کنند دچار بیماری شده اند، در نتیجه به بیمارستان ‌ها و مراکز درمانی مراجعه می کنند که این امر به نوبه خود باعث افزایش فشار بر سیستم درمانی کشور می ‌شود.
از سوی دیگر ترس، اضطراب و نگرانی بیش از حد موجب تضعیف سیستم ایمنی و افزایش خطر ابتلا به کرونا می شود.
در این راستا و به منظور کنترل هر گونه اضطراب و نگرانی شهروندان در خصوص بیماری کرونا، شهرداری و شورای شهر اصفهان با کمک و مشارکت انجمن مددکاران اجتماعی ایران شعبه استان اصفهان و کانون کلینیک‌ های مددکاری اجتماعی اصفهان، امکان برقراری تماس رایگان تلفنی پیرامون این بیماری و مشاوره ۲۴ ساعته با کارشناسان و مددکاران اجتماعی را فراهم آورده است. مددکاران از منزل، تماس ها را پاسخ می دهند.
شهروندان می توانند برای دریافت شماره مستقیم مددکاران و مشاورین در طول شبانه روز با شماره ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و یا به سایت www.esfahanfarhang.ir مراجعه کنند. فهرست شماره‌ ها علاوه بر سامانه ۱۳۷ شهرداری در اختیار سامانه ۳۱۱۳ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و اداره مخابرات قرار گرفته تا در اختیار افراد نیازمند مشاوره قرار داده شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا