حوادث پلیسشهر و جامعه

کشف میلیون ها اقلام بهداشتی احتکار شده در اصفهان/ورود مسافران به کلان شهر اصفهان ممنوع

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” مهدی معصوم بیگی” در این خصوص اظهار داشت: از زمانی که موضوع شیوع بیماری کرونا مشخص شد دستورالعمل برخورد با محتکران اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده ابلاغ و اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه در این خصوص نیروی انتظامی از مصوبات ستاد مقابله با کرونا هم حمایت های لازم را می کند بیان داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با همکاری ادراه کل تعزیزات حکومتی ، اداره صمت و دانشگاه علوم پزشکی از اماکن مختلفی بازرسی کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به پلمب بیش از ۳۰۰ اماکن متخلف مانند رستوران ها، چایخانه ها، تالارها و کافی شاپ به علت عدم رعایت مقررات بهداشتی بیان داشت: همچنین ۲۰ مکان نیز که اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده احتکار شده در بازرسی از آنها کشف شد پلمب شدند.

سردار معصوم بیگی با اشاره به کشف ۵ میلیون عدد انواع اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده شامل ماسک ، دستکش یکبار مصرف،شیلد محافظ صورت و دیگر اقلام از ابتدای امسال تاکنون، اظهار داشت: در نتیجه اجرای این طرح ۹۴ فرد متخلف و محتکر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: طرح های مقابله ای پلیس با محتکران و مالکان اماکنی که موازین و مقررات بهداشتی را رعایت نمی کنند با شدت تداوم دارد و با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی می شود.*

 **کشف ۶ دستگاه ارز دیجیتال قاچاق در “بوئین و میاندشت

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “بوئین ومیاندشت” از کشف ۶ دستگاه ارز دیجیتال خارجی قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “علی مرشد فریدنی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان “بوئین و میاندشت” مطلع شدند فردی در یک منزل مسکونی تعدادی دستگاه ماینر را نگهداری می کند که وارد عمل شدند.

وی افزود: در بازرسی از این منزل مسکونی تعداد ۶ دستگاه ارز دیجیتال خارجی کشف شد که مالک مدارک گمرکی مربوطه را ارائه نداد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش دستگاه های کشف شده توسط کارشناسان ۶۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین ومیاندشت اضافه کرد: در این خصوص یک نفر نیز دستگیر وپس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

**اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا/ ورود مسافران به کلان شهر اصفهان ممنوع

گروه استان ها- اصفهان- جانشین انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا خبر داد و گفت: ورود مسافران به کلان شهر اصفهان ممنوع است.

سرهنگ “ثابت راسخ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: با هدف جلوگیری از افزایش تردد در معابر و کمک به پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا محدودیت تردد در جاده ها و معابر برون شهری شهر اصفهان اعمال می شود.

وی افزود: با توجه به شیوع روزافزون ویروس کرونا، نیروی انتظامی استان اصفهان طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری را با قاطعیت اجرا می کند و از همه شهروندان عزیز درخواست داریم در این خصوص با پلیس خدمتگزار خود، همکاری و مشارکت داشته و سفر خود را لغو کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این طرح فقط ساکنان شهرها اجازه ورود را خواهند داشت، به محدودیت سفرهای برون شهری اشاره و اظهار داشت: کلیه سفرهای برون شهری قطع می شود البته خودروهای نقلیه باری حامل موادغذایی و سوختی، امدادی، انتظامی، درمانی، اورژانس و آتش نشانی از این موضوع مستثنی خواهند بود.

وی تصریح کرد: در صورتی که رانندگان خودروهای غیر بومی به شهراصفهان وارد شوند، مرتکب تخلف شده و طبق مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

جانشین انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با تاکید بر توجه همه شهروندان به حساسیت موضوع خاطر نشان کرد: اجرای این طرح که مطالبه عمومی است، مشارکت و همکاری همه شهروندان را می طلبد و امیدواریم شهروندان اصفهانی این موضوع را جدی گرفته و از هرگونه تردد و سفر غیر ضروری خودداری کنند.

*پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف درخصوص پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از شناسایی و پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با همکاری ماموران اداره اصناف خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ “حسین بساطی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی مصوبات جلسات با موضوع پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان در خصوص تعطیلی واحد های صنفی تا اطلاع ثانوی، موضوع نظارت بر نحوه فعالیت تمامی واحدهای صنفی درسطح شهرستان در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی و واحد های گشت انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران گشت انتظامی و پلیس امنیت عمومی شهرستان به صورت مستمر بر نحوه فعالیت تمامی واحد های صنفی به صورت ۲۴ساعته نظارت و نحوه کارکرد آنان را مورد ارزیابی و پالایش قرار می دهند.

وی در ادامه بیان داشت: در این راستا تعداد ۱۱ واحد صنفی که برخلاف دستورالعمل های صادره اقدام به فعالیت کرده بودند مورد شناسایی قرار گرفته و با همکاری بازرس اتاق اصناف پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان خاطر نشان کرد :به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده ای سلامتی مردم و جامعه را مورد تهدید قرار دهند و با هرگونه قانون شکنی در این خصوص به شدت برخورد خواهیم کرد.

*توقیف سواری تیبا با ۱۰۱ کیلو تریاک در اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف ۱۰۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد .

سرهنگ “سهراب قرقانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “سمیرم” حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک سواری تیبا و یک سمند مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از سواری تیبا ۱۰۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که در صندوق عقب و زیر صندلی های خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سواری سمند نیز راه پاک کن سواری تیبا بود بیان داشت: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان هرگز داده نخواهد شد.

*دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی درشاهین شهر

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “شاهین شهر” از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی با هوشیاری خوب ماموران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ “حسین بساطی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان، شناسایی سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۲ در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود به فردی که در حال سرقت از یک ساختمان نیمه کاره بوده مشکوک و آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر بیان داشت :سارق پس از دستگیری به مقر انتظامی هدایت شده که در بازجویی های مقدماتی به یک فقره سرقت از ساختمانی نیمه کاره اعتراف کرد.

سرهنگ سهراب قرقانی اظهار داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

*کشف محموله میلیونی کالای قاچاق در سمیرم

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از توقیف ۲ محموله کالای قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “سهراب قرقانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس افزود : ماموران ایستگاه بازرسی شهید رئیسیان در حین کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه وانت پیکان و سواری پژو مشکوک و خودروها را جهت کنترل مدارک و محموله متوقف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت : در بازرسی از خودروها تعداد ۱۵ دستگاه لوازم خانگی شامل اتو بخار ، بخار پز و ماشین لباسشویی خارجی فاقد مدارک مثبته گمرکی و مقدار ۶۰۰ کیلو پوب بلوط جنگلی کشف شد.

سرهنگ قرقانی افزود: ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

وی بیان داشت : در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت تمام با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه  برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

*توقیف سواری هیوندای با محموله میلیاردی گوشی قاچاق در “شهرضا

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف یک محموله گوشی تلفن همراه و هندزفری خارجی قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “صادق کاظم زاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار کرد: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک سواری هیوندای مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود:در بازرسی از این خودرو ۴۴ دستگاه گوشی تلفن همراه و ۲۰۰ دستگاه هندزفری خارجی فاقد هر گونه مدارک گمرکی و قانونی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۱۷ میلیارد ریال اعلام شده است بیان داشت: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور برخورد قاطع و قانونی و اجازه فعالیت به آنان نخواهند داد.*

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا