عناوین اخبار

خردادماه سال جاری تالار هنر بعد از بهسازی در اختیار اهالی هنر قرار می گیرد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حمید شهبازی با اشاره به اینکه ساماندهی تالار هنر اصفهان که اردیبهشت سال ۹۸ آغاز شد، تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است، اظهار کرد: پیش بینی می شود با پیشرفت کنونی، این پروژه تا خرداد سال جاری به پایان برسد.

وی با بیان اینکه این طرح با چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرایی شده است، گفت: یکی از ضرورت های طرح ساماندهی تالار هنر استفاده از فضاهای کاربردی اما بدون استفاده آن بود که در طرح جدید لحاظ شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: یکی دیگر از دلایل بهسازی تالار هنر اصفهان، فرسودگی ساختمان آن بود که در این طرح تالار نوسازی می شود.

وی با بیان اینکه نوسازی سالن کوچک، ساخت اتاق فرمان مستقل برای سالن کوچک با تجهیزات، تعمیر سیستم‌های تهویه و سرمایشی و گرمایشی، احیای سالن کنفرانس سالن کوچک، اصلاح استانداردسازی پلاتوهای تمرین، اصلاح ورودی تالار و رمپ گذاری برای افراد دارای معلولیت و تعمیر تجهیزات نور و صدا از جمله اقدامات اصلاحی در طرح بهسازی تالار هنر است، گفت: همه این اقدامات با رعایت استانداردهای لازم اجرایی می شود و سال جاری در اختیار اهالی هنر و شهروندان قرار می گیرد.

وی همچنین از روند پیشرفت عملیات احداث فضای سبز و درختکاری پروژه تقاطع غیرهمسطح آفتاب بخشی از پروژه حلقه چهارم حفاظتی خبر داد و اظهار کرد: این طرح در بزرگراه شهید اردستانی قرار دارد و فرآیند درختکاری و فضای سبز آن توسط حوزه خدمات شهری منطقه ۱۰ با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد تومان اجرایی می شود. .

تالارهنر شهرداری
تالار هنر شهرداری اصفهان
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا