حوادث پلیسشهر و جامعه

اخبار و حوادث پلیسی ۲۴ساعت گذشته استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران ، سرهنگ ” سهراب قرقانی” در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “سمیرم” حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از یکی از خودروها ۳۷ کیلو تریاک که در صندوق عقب خودرو بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۳ سوداگر مرگ نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه حتی یک لحظه جولان به آنان نخواهد داد .

 

**پایان کار فروشنده افیونی در “کاشان

 گروه استان ها_اصفهان_ ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان “کاشان” از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر و کشف یک کیلو ماده مخدر “گل” خبر داد.

سرهنگ “علی قربانی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی اقدام به توزیع مواد مخدر در شهر “کاشان” می کند بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع از محل بازرسی شد که یک کیلو ماده مخدر “گل” آماده توزیع کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: دراین خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی کاشان خاطر نشان کرد: مشارکت مردمی و تعامل با پلیس نقش بسزایی در شناسایی و برخورد قانونی با مجرمان دارد که از شهروندان تقاضا می شود اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

**کشف ۷۹ دستگاه ماینر استخراج بیت کوین در “نجف آباد

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف ۷۹ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال که در حال استخراج بین کوین بودند خبر داد.

سرهنگ “محمدحسین باباکلانی ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نجف آباد با اشرافیت اطلاعاتی اطلاع پیدا کردند، فردی بدون داشتن مجوز اقدام به استخراج ارز دیجیتال بوسیله تعدادی دستگاه ماینر قاچاق در یک کارگاه می کند که بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی قضائی از محل مذکور بازدید کردند که در نتیجه ۷۹ دستگاه ماینر که به صورت غیر مجاز با تجهیز کابل های شبکه برق شهری در حال استخراج ارز دیجیتال بودندکشف شد.

سرهنگ باباکلانی ارزش این دستگاه ها را برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۱۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام کرده و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان خاطر نشان کرد: استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال نیاز به مصرف برق زیادی دارد و استفاده از آن ها باعث اخلال در شبکه توزیع برق شهری شده که به همین دلیل متهمان با استفاده از برق یارانه ای واحدهای صنعتی و کارگاهی تعطیل ونیمه تعطیل اقدام به فعالیت غیرقانونی با این دستگاه ها می کنند که پلیس برخورد قانونی با این گونه افراد را به طور ویژه در دستور کار خود قرار داده است.

 

**جاساز ۲۵ کیلو تریاک درکپسول های آتش نشانی

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان “خوروبیابانک” از کشف ۲۵ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک که در ۲ کپسول آتش نشانی جاساز شده بودند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “نعمت خلیلی” اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان “خوروبیابانک” حین کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون ولوو مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۵ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک که در ۲ کپسول آتش نشانی خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خوروبیابانک تصریح کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و اجازه فعالیت به آنها نخواهد داد.

**کشف ۱۱۹ کیلو تریاک در اصفهان

گروه استان ها_ رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدراستان از کشف ۱۱۹ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک و دستگیری ۴ سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد.

سرهنگ “غلامحسین صفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان و شهرستان “مبارکه” مطلع شدند سوداگران مرگ در حال انتقال محموله ای از شرق کشور به اصفهان می باشند که بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود: در این رابطه ۳ خودروی سبک از قاچاقچیان شناسایی و طی عملیاتی غافلیگرانه متوقف شدند که در بازرسی از ۲ خودرو ۱۱۹ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یکی از خودروها راه پاکن و ۲ خودروی دیگرحامل محموله افیونی بودند بیان داشت: در این عملیات ۴ سوداگر مرگ نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با ابر آسیب اعتیاد و سوداگران مرگ مقابله می کند و اجازه جولان به اینگونه افراد هرگز داده نخواهد شد.

 

دستگیری سارق قطعات موتورسیکلت با ۱۵ فقره سرقت در کاشان

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری سارق قطعات موتورسیکلت با ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “علی قربانی ” با اعلام این خبر اظهار داشت : پس از وقوع چندین فقره سرقت قطعات موتورسیکلت در در سطح شهر کاشان ، شناسایی و دستگیری عوامل این سرقت ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند سارق را شناسایی کنند.

سرهنگ قربانی اظهار داشت: متهم هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۱۵ فقره سرقت قطعات موتورسیکلت اعتراف کرد.

وی افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و سارق برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان از عموم مردم خواست، برای جلوگیری از سوء استفاده سارقان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات حفاظتی و امنیتی مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا