شهر و جامعهعناوین اخبار

فعالیت ۵۹ خط اتوبوس و اضافه شدن اتوبوس ها به خطوط شلوغ شهر اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» اظهار کرد: سال نو در شرایطی که شیوع کرونا بر همه ما تحمیل شد، آغاز شد و این وضعیت بسیاری از فرصت هایی که می توانست برای شهر و شهروندان و جامعه مفید باشد را محدود کرد.
وی ادامه داد: با همکاری همه و جدی گرفتن نکات بهداشتی توسط مردم از این مشکل هم عبور می کنیم. لازم است همه ما سبک جدید زندگی که همراه با مراقبت های ویژه بهداشتی است را تحت هیچ شرایطی فراموش نکنیم و همه نکات را به دقت رعایت کنیم. مردم باید بدانند ما همه در یک قایق نشسته ایم بنابراین لازم است تا نسبت به این مسئله بی تفاوت نباشیم.
شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرداری اصفهان به عنوان پیشگام در همه حوزه ها با امکانات خدماتی، فرهنگی و اجتماعی به صورت شبانه روزی تلاش می کند تا مردم کمتر آسیب ببینند، اظهار کرد: در فروشگاه های بزرگ کوثر نشانه گذاری برای رعایت فاصله یک و نیم متری صورت گرفته است و باز هم ادامه دارد البته با توجه به توصیه متخصصان امر همه باید از ماسک استفاده کنیم.
وی بیان کرد: با توجه به آغاز برخی فعالیت ها و احتمالا افزایش ترددها، نگرانی از ازدحام در اتوبوس ها برای ما ایجاد شد که تصمیم گرفتیم خطوط فعال اتوبوسرانی را افزایش دهیم، بنابراین از امروز ۵۹ خط فعال می شود تا مردم بتوانند با فاصله از یکدیگر از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
شهردار اصفهان تصریح کرد: بر فعالیت و شلوغی خطوط هم نظارت می شود تا اگر در خطی ازدحام صورت گرفت، سریعا تعداد سرویس خط را افزایش دهیم.
وی افزود: مترو هنوز تعطیل است و در صورت نیاز حتما مترو هم به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می شود.
نوروزی اظهار کرد: از مردم اصفهان انتظار داریم همه نکاتی که برای فاصله گذاری گفته شد را رعایت کنند و اگر در اتوبوس ها ازدحامی ایجاد شد آن را به ۱۳۷ اطلاع دهند. نظرات مردم می تواند ما را به سوی تصمیمات بهتر هدایت کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا