شهر و جامعهعناوین اخبار

رئیس جمهوری در مراسم سالگرد مادرش حضور یافت

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا، در این آئین تعدادی از وزیران، مسئولان کشوری، منتخبان مردم در مجلس دهم شورای اسلامی و مقام های نظامی و انتظامی کشوری و استانی و قشرهای مختلف مردم به مقام آن بانوی فقید ادای احترام کردند.
بیژن زنگنه وزیر نفت، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور حضور دارند.
حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور، حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور، مشاور وزیر امور خارجه، از اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای ایران و برادر کوچک تر حسن روحانی نیز از دیگر شرکت کنندگان این مراسم هستند.
بر اساس این گزارش، علاوه بر سوگواری مردم سمنان و مدعوین حاضر در مراسم والده رئیس جمهور برای دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س)، آیت الله کازرونی برای حاضران مراسم به ایراد سخنرانی می پردازد.
بانو سکینه پیوندی ۲۹ اسفند ۹۳ در بیمارستاتی در تهران دار فانی را وداع گفت و دوم فروردین ۹۴ با حضور دکتر روحانی در شهرستان سرخه تشییع و خاکسپاری شد.
رئیس جمهور قبل از شرکت در مراسم سالگرد درگذشت مادر خود، با حضور در بیمارستان کوثر سمنان از مادر همسرش ساره خاتون پیوندی عیادت کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا