اخبار استان هاشهر و جامعه

۴ طرح ترافیکی و فرهنگی در منطقه ۱۲ افتتاح می شود

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی باقری با اشاره به اینکه در روزهای آینده چندین طرح عمرانی و فرهنگی با اعتبار ۴۷۴ میلیارد ریال در منطقه ۱۲ شهر اصفهان افتتاح می شود، اظهار کرد: یکی از این پروژه ها مجموعه فرهنگی دکتر کتابی است که با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال ساخته شده و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
وی ادامه داد: زیربنای این مجموعه ۷۵۰ متر مربع در دو طبقه است.
مدیر منطقه ۱۲ شهر اصفهان افزود: افتتاح ادامه خیابان محمد باقر حکیم از دیگر طرح های عمرانی منطقه است که با طول ۳۵۰ متر و عرض ۲۰ متر می تواند تردد در شهرک نگین را آسان تر کند.
وی با بیان اینکه هزینه اجرای این خیابان ۱۱ میلیارد ریال بوده است، گفت: همچنین ۵۵ میلیارد ریال صرف آزادسازی برای ساخت این خیابان شده است.
باقری بیان کرد: ادامه خیابان فرعی نهم به طول ۳۰۰ متر و عرض ۲۰ متر دیگر طرح ترافیکی در سطح منطقه ۱۲ است که با صرف اعتبار ۹ میلیارد ریال ساخته شده و در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه در روزهای آینده عملیات عمرانی اتصال خیابان مفتح به آزادگان هم آغاز می شود، اظهار کرد: طول این خیابان ۶۰۰ متر با عرض ۳۰ متر است که دسترسی به خیابان مفتح به عنوان یکی از خیابان های اصلی منطقه ۱۲ را آسان تر و سریع تر می کند. انجام این پروژه سال ها مطالبه شهروندان بوده است.
مدیر منطقه ۱۲ افزود: هزینه اجرای این خیابان هم ۲۸ میلیارد ریال است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا