اخبار استان هاحوادث پلیسشهر و جامعه

بسته خبری و حوادث پلیسی استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران ، سردار “محمدرضا میر حیدری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در بازار داخل، طرح تشدید مبارزه و مقابله با احتکار خودرو به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از دپو و احتکار خودرو در یک پارکینگ مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند.
این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی از این پارکینگ بازرسی به عمل آمد که در نتیجه ۴۱ دستگاه خودروی صفر احتکار شده کشف شد.
سردار میرحیدری در ادامه خاطر نشان کرد: یک دستگاه دنا، یک دستگاه سواری جک،۴ تیبا، یک دستگاه ساینا، یک دستگاه کوییک، یک دستگاه پژو ۲۰۷، یک دستگاه نیسان، ۶ دستگاه ساندرو، ۴ دستگاه سیتروئن و ۲۱ دستگاه سواری پراید که همگی صفر کیلومتر و فاقد پلاک بودند، کشف و پارکینگ مورد نظر پلمب شد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان، ارزش خودروهای مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
سردار میرحیدری، در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

انهدام باند قاچاق مواد افیونی
گروه استان ها_اصفهان_جانشین فرماندهی انتظامی استان از عملیات ضربتی و هوشمندانه ماموران این فرماندهی در دستگیری اعضای یک باند قاچاق مواد افیونی و کشف بیش از یک تُن تریاک خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” حسین حسین زاده” با اعلام این مطلب اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خورو بیابانک و یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان در یک عملیات مشترک پلیسی با اشرافیت اطلاعاتی از عبور ۴ دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر در حوزه ماموریتی خود مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران با هوشمندی بالای حین کنترل خودروهای عبوری، این خودروها را شناسایی و در بازرسی دقیق صورت گرفته از آن ها ، یک تُن و ۷۲ کیلو و ۱۶۰ گرم تریاک را کشف کردند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری ۴ قاچاقچی مواد افیونی در این عملیات خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ حسین زاده، با بیان اینکه یکی از شیوه های قاچاقچیان مواد مخدر، حمل محموله های مواد به وسیله خودروهای سواری و تیزرو است گفت: بحمد الله با هوشمندی و دقت بالای ماموران پلیس، این نقشه قاچاقچیان نیز با ناکامی مواجه شده است.

جاساز ۸۸ کیلو تریاک در وانت پیکان
گروه استان ها_اصفهان_رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۸۸ کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه وانت پیکان خبر داد.

سرهنگ “غلامحسین صفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مخدراصفهان مطلع شدند سوداگران مرگ در حال انتقال محموله ای از جنوب کشور می باشند که بلافاصله وارد عمل شدند.
وی افزود: ماموران به شرق اصفهان اعزام و پی بردند که خودروی حامل مواد مخدر یکدستگاه وانت پیکان می باشد، که بلافاصله وارد عمل شده و خودروی حامل مواد که از جاده های خاکی شرق اصفهان در حال حرکت بود قبل از ورود به شهر اصفهان توقیف و در بازرسی از آن ۸۸ کیلو و ۶۳۰ گرم تریاک کشف شد.
سرهنگ صفری اظهار داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

کشف همزمان ۲ محموله افیونی در سمیرم
گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف ۳۰ کیلوتریاک و دستگیری ۳ سوداگر مرگ طی ۲ عملیات همزمان خبرداد .
سرهنگ “سهراب قرقانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سمیرم حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ سواری پی کی و پژو مشکوک و آنها را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از پی کی ۱۰ کیلو و در بازرسی از پژو ۲۰ کیلو تریاک کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۳ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد .

خستگی و خواب آلودگی عامل مرگ 
گروه استان ها_اصفهان_رئیس پلیس راه استان از خروج از جاده یک دستگاه کامیون کشده دانگ فنگ در محور”اصفهان-نایین” و فوت راننده خبرداد.
سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد تصادف منجر به فوت در محور “اصفهان-نایین” حوالی منطقه “هماآباد” بلافاصله گشت انتظامی و عوامل پلیس راه به محل اعزام شدند.
وی افزود: در این حادثه رانندگی کامیون کشنده دانگ فنگ از جاده خارج شده بود که متاسفانه راننده آن در اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود.
سرهنگ پورقیصری ادامه داد: علت کارشناسی وقوع این حا دثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام شده است.
رئیس پلیس راه اصفهان از رانندگان خواست، از عجله و شتاب خودداری کنید و هنگامی که احساس خستگی و خواب آلودگی دارید در مکانی امن توقف و پس از استراحت و رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازید.

کشف بیش از۵ تن چوب و ذغال بلوط قاچاق در “برخوار”
گروه استان ها_اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان برخوار از کشف بیش از ۵ تن ذغال و چوب بلوط به ارزش ۸۸۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.
سرهنگ “غلامرضا براتی” با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران بخش “حبیب آباد” فرماندهی انتظامی شهرستان برخوار با اشرافیت اطلاعاتی و هوشیاری بالای خود ؛کارگاهی را که اقدام به تولید ذغال قاچاق می کرد را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار اذعان کرد: پس از هماهنگی قضائی ، ماموران طی بازرسی ازاین کارگاه مقدار۵ تُن چوب بلوط و ۳۰۰ کیلو گرم ذغال چوب بلوط را کشف کردند.
این مقام انتظامی، ارزش چوب ها و ذغال های کشف شده را طبق اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۸۸۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این رابطه پرونده به مراجع قضائی تحویل و چوب و ذغال های کشف شده به اداره منابع طبیعی انتقال داده شدند .
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با بیان اینکه درختان بلوط سرمایه های عظیم و ریه های تنفسی طبیعت به شمار می آیند که توسط افراد سودجو و برای منافع شخصی در حال انقراض هستند گفت: نیروی انتظامی برابر وظیفه ذاتی و قانونی خود، با شدت و قاطعیت با تخریب کنندگان محیط زیست و قاتلان طبیعت برخورد می کند.

کشف ۱۰ فقره سرقت سیم وترانس برق در فلاورجان
گروه استان ها – اصفهان – سرپرست انتظامی شهرستان فلاورجان از کشف ۱۰ فقره سرقت سیم وتراتس برق ودستگیری یک سارق خبر داد.
سرهنگ “حسین ابراهیمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ترانس برق وسیم برق در شهرستان “فلاورجان”دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: در این رابطه یک سارق شناسایی و پس از هماهنگی های لازم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: متهم هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۱۰ فقره سرقت سیم برق و ترانس اعتراف کرد.
سرهنگ ابراهیمی اظهار داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
سرپرست انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان از شهروندان خواست، در صورت قطع برق مخصوصا در ساعات پایانی شب و یا رویت افرادی که از ستون های برق بالا می روند با پلیس تماس و موضوع را اعلام کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا