اخبار استان ها

برنامه کمیته امداد اصفهان برای ایجاد ۱۰۴۵۵ فرصت شغلی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا کیانی، معاون اشتغال و خودکفایی این نهاد توانمندسازی مددجویان را از اهداف بسیار مهم کمیته امداد برشمرد و افزود: خودکفایی و ایجاد شغل برای جامعه تحت حمایت، یکی از راهبردهای اساسی و اصلی کمیته امداد استان اصفهان است.

وی با اشاره به برنامه های کمیته امداد اصفهان برای ایجاد اشتغال پایدار در سال ۹۹، خاطرنشان ساخت: ۱۰ هزار و ۴۵۵ فرصت شغلی بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و در صورت تامین اعتبارات لازم با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و ارائه خدمات کاریابی، برای جامعه هدف این نهاد فراهم خواهد شد.

کیانی اعتبار مورد نیاز جهت ایجاد این تعداد شغل را بیش از ۲۹۵ میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: بخش عمده ای از این مبلغ در قالب تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و از منابع قرض الحسنه بانک ها، اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و همچنین صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تامین خواهد شد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان زمینه سازی برای ورود مددجویان به بازار کار و تسهیل مهارت‌آموزی و آموزش افراد فاقد مهارت را از دیگر برنامه های اساسی این نهاد در سال ۹۹ عنوان کرد و گفت: ۱۰ هزار و ۲۳۰ مددجو در سال ۹۹ در سطوح مقدماتی، مهارتی و پایدارسازی، دوره های آموزشی را طی خواهند کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا