شهر و جامعهعناوین اخبار

گل‌محمدی: بازی با بنیادکار تن به تن خواهد بود

به گزارشپایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از سایت باشگاه ذوب‌آهن، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار برابر بنیادکار در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از میهمان‌نوازی بنیادکار و مسئولان برگزاری مسابقه سپاسگذاری می‌‎کنیم و امیدواریم فردا بازی خوبی داشته باشیم.
وی افزود: دیدار فردا مصافی سخت و تعیین‌کننده است، هر دو تیم بازی سختی را پیش رو دارند و پیش‌بینی می‌کنیم رقابت مشکلی برای هر دو تیم باشد.
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه ما اهداف خاص خود را در لیگ قهرمانان آسیا دنبال می‌کنیم گفت: بنیادکار به لحاظ فیزیکی تیم خوبی است و بازی تن به تنی را شاهد خواهیم بود.
وی بیان کرد: امیدواریم فردا با بهترین شرایط به مصاف بنیادکار برویم، بازی سخت، تاکتیکی و تکنیکی را از هر دو تیم شاهد خواهیم بود و امیدواریم که بازیکنان نیز انگیزه خود را برای نمایش عملکردی خود حفظ کنند و بهترین فرم خود را در بازی فردا داشته باشند.
گل‌محمدی با بیان اینکه نکته مهم بازی فردا تمرکز است، گفت: امیدواریم در طول بازی بتوانیم تمرکز خود را حفظ کنیم و در دو فاز دفاعی و حمله کیفیت‌های خود را بروز دهیم.
/۴۴

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا