اخبار استان هاشهر و جامعه

بسته خبری حوادث واتفاق های پلیسی در استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان اصفهان، سردار “محمدرضا میرحیدری ” در جلسه مشترک با شهردار و معاونان شهردای اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری در اصفهان از سایر شهر ها متفاوت تر است گفت: کار در این حوزه باید با همان سرعت و شتابی که در گذشته شکل گرفته بود ادامه یابد.
وی در ادامه وضعیت مناطق حاشیه ای شهر اصفهان را نگران کننده عنوان کرد و اظهار داشت: موضوع امنیت، دغدغه اصلی مردم ساکن در این مناطق به شمار می آید و بارها اعلام می کنند که چرا پلیس این مناطق را سر و سامان نمی دهد در حالی که این کار فقط در حوزه وظایف نیروی انتظامی نیست و بایستی شهرداری نیز به طور جدی ورود پیدا کند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه وجود کوره های آجر پزی متروکه، مخروبه ها و برخی دخمه ها در این مناطق به پناهگاه هایی برای مجرمان و معتادان و افراد شرور تبدیل شده گفت: بایستی هرچه زودتر این مکان ها تعیین تکلیف شوند و در این خصوص ما هم آمادگی داریم که به صورت مشترک با شهرداری های مناطق حاشیه شهر طرح ویژه ای را اجرا کنیم و کلانتری ها نیز به این حوزه ورود پیدا کنند.
وی افزود: پلیس اصفهان آمادگی دارد در یک پروسه ۳ ماهه در نیمه اول سال این کار را به سرانجام برساند تا ان شاءالله دغدغه اصلی مردم ساکن در این مناطق را بتوانیم رفع کنیم.
سردار میرحیدری، تردد متکدیان را زیبنده شهر اصفهان ندانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه چند دستگاه باید در کنار هم قرار بگیرند همیشه در این خصوص غفلت صورت گرفته که این غفلت باعث تسری و تکثیر آن ها شده است.
وی ادامه داد: پلیس اصفهان آمادگی دارد تا در این حوزه نیز ورود پیدا کرده و برای جمع آوری متکدیان کمیته امداد و دیگر دستگاه های همکار را نیز به میدان آورد تا حداقل جلوی تکثیر این افراد که بیشتر هم غیر بومی هستند و از استان های دیگر به اصفهان می آیند گرفته شود .
سردار میرحیدری سپس به قدم های خوبی که در حوزه ترافیکی برداشته شده اشاره کرد و گفت :این اقدامات باید با قوت هر چه بیشتر دنبال شود و حتماً همکاران ما در طرح هایی که باید مشترک انجام شود با قوت عمل خواهند کرد.
فرمانده انتظامی استان اصفهان، تقویت مرکز استان را جزو اولویت های فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان کرد و ادامه داد: فقدان محل استقرار مناسب در سر چهار راه ها و میادین اصلی شهر یکی از مشکلات ماموران پلیس راهور است و انتظار داریم که شهرداری در این خصوص به ما کمک کند به طوری که در سر چهار راه های اصلی یک ایستگاه یک متری تعبیه شود تاهم مامور پلیس ما بر ماموریت های خود اشراف داشته باشد و هم آسیب پذیری آن ها کم باشد و برای همه شهروندان نمایان باشد.
سردار میرحیدری در ادامه به مؤثر عنوان کردن تابلوهای تبلیغات شهری اشاره کرد و اظهار داشت: اگر پلیس بتواند پیام های آموزشی خود را به صورت مکرر به شهروندان منعکس کند در زمینه فرهنگ سازی نیز می تواند موفق عمل کرده و بسیاری از مشکلات و آسیب هایی که در حوزه ترافیکی وجود دارد را مدیریت کند.
وی افزود: در حوزه فرهنگ سازی پیرامون عبور عابران پیاده از محل های خط کشی شده می توانیم گروهی را به عنوان پلیس یار تشکل دهیم که به صورت ثابت در چند میدان اصلی حضور یافته و با حرکات نمایشی توجه شهروندان را به خود جلب کنند و این کار می تواند در زمینه کاهش تلفات و خسارات تاثیر فروانی داشته باشد.
سردار میرحیدری با بیان اینکه شهرداری و نیروی انتظامی کارهای فرهنگی بسیاری زیادی را می توانند با همکاری یکدیگر انجام دهند گفت: ما این آمادگی را داریم که در حوزه فرهنگ شهروندی از طریق تعامل و همفکری یکدیگر کارهای مشترکی انجام دهیم و بتوانیم جوانان را جذب نظام کنیم .
وی با بیان اینکه جوانانی که دچار انحراف شده و با پوشش های نامناسب در جامعه تردد می کنند، دشمنان ما نیستند بلکه همه آن ها فرزندان میهن عزیز اسلامی ما هستند تصریح کرد: باید بدانیم که برخی کم کاری ها در حوزه های مختلف باعث شده که این جوانان از دین و ارزش ها دور شوند .
این مقام ارشد انتظامی با انتقاد از برخی که انتظار دارند پلیس در مقابل جوانان بد پوشش در جامعه قرار گیرد تاکید کرد: مطمئناً این کار، آن ها را از دین و ارزش ها دل زده می کند و باعث می شود که یا از کشور خارج شوند و یا در اغتشاشات به اموال دولتی آسیب بزنند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان از طرح ویژه پلیس برای برپایی جلسات هم اندیشی و پرسش و پاسخ پلیس با جوانان در پارک های شهر اصفهان خبر داد و گفت: باید ببینیم چه کاری می توانیم انجام دهیم که جوانان کشور از مسیر ارزش ها خارج نشوند.
وی افزود: معتقدم شهرداری یکی از دستگاه هایی است که می تواند با استفاده از نظرات صاحب نظران و کارشناسان و حتی حوزه عملیه یک سری برنامه هایی را در کنار حاشیه زاینده رود یا میدان امام (ره) و یا در کوه صفه اجرا کند که هم شئونات اسلامی در آن رعایت شود و هم شاد باشد و بتواند خانواده ها و بخصوص نوجوانان را جذب کند.
سردار میرحیدری خاطر نشان کرد: این موضوع از مواردی است که می تواند منجر به تشکیل کارگروهی فرهنگی با حضور نمایندگان همه دستگاه های مرتبط شود و ان شاء الله با همفکری یکدیگر یک کار ماندگاری را انجام دهیم.

دستگیری اعضای باند ۵ نفره سارقان سیم و کابل برق شهری
گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای یک باند ۵ نفره که اقدام به سرقت سیم و کابل برق شهری می کردند و اعتراف آن ها به ۲۲ فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین ترکیان” با اعلام این مطلب اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق هوایی در سطح شهرستان “لنجان” موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در این زمینه تحقیقات گسترده انجام گرفته و تیمی متشکل از کارآگاهان خبره و زبده پلیس آگاهی با به کارگیری یک سری اقدامات هوشمندانه سرانجام موفق شدند، رد پای اعضای باند ۵ نفره ای که به وسیله موتورسیکلت در نیمه های شب اقدام به سرقت سیم برق هوایی می کردند را به دست آوردند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با شناسایی هویت اصلی متهمان، ماموران با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات منسجم و ضربتی هر ۵ نفر را در مخفیگاه های خود دستگیر و در بازرسی از محل نیز آلات و ادوات مربوط به سرقت را کشف کردند.
سرهنگ ترکیان با بیان اینکه متهمان در اعترافات خود به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت سیم برق هوایی در سطح شهرستان اقرار کردند گفت: با راهنمایی سارقان، مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و طی عملیاتی دیگر در مخفیگاه خود دستگیر شد.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: سرقت سیم برق به دلیل اینکه باعث ضرور زیان برای شهروندان و بروز خاموشی در روزهای گرم تابستان می شود، با حساسیت ویژه ای از سوی پلیس پیگیری و با عوامل این گونه سرقت ها قاطعانه برخورد صورت می گیرد.

۵۰ فقره سرقت در”آران و بیدگل” کشف شد
گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “آران و بیدگل” از دستگیری یک سارق حرفه ای اماکن خصوصی و داخل خودرو و کشف ۵۰ فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ “علی اصغرمحمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از اماکن خصوصی و اموال داخل خودرو در شهرستان “آران و بیدگل” بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از انجام یک سری کارهای تخصصی موفق شدند، یک سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کنند.
این مقام انتظامی بیان داشت: فرد دستگیر شده در بازجویی های پلیس به ۵۰ فقره سرقت اماکن خصوصی و داخل خودرو اعتراف کرد.
سرهنگ محمدی اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان “آران و بیدگل” به شهروندان توصیه کرد، هشدارها و نکات آموزشی پلیس را جدی بگیرند و با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در کاهش و پیشگیری از جرایم با پلیس همکاری کنند.#

انهدام باند سارقان در”فلاورجان”
گروه استان ها_اصفهان_ سرپرست انتظامی شهرستان “فلاورجان” از انهدام باند ۵ نفره سارقان داخل خودرو و کشف ۴۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ “حسین ابراهیمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان “فلاورجان” شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس آگاهی وکلانتری ۱۱ شهرستان “فلاورجان” با انجام یک سری کارهای تخصصی موفق شدند، ۵ سارق را در ارتباط با این سرقت ها شناسایی و دستگیر کنند.
سرهنگ ابراهیمی اظهار داشت: افراد دستگیر شده هنگامی که با مستندات پلیس روبه رو شدند به ۴۲ فقره سرقت اموال داخل خودرو در شهرستان “فلاورجان” و فروش اموال مسروقه به ۲ مالخر اعتراف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مالخران این پرونده نیز دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: همه متهمان پس از تشکیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
سرپرست انتظامی شهرستان “فلاورجان” توصیه کرد: از نگهداری اموال با ارزش و مدارک در داخل خودروی خود خودداری کنید، از پارک خودروی خود در محل های تاریک و خلوت خودداری و در صورت مشاهده هر گونه موضوع مشکوک بلافاصله با پلیس تماس و موضوع اعلام شود.#

کشف داروهای بدنسازی قاچاق در “اصفهان”
گروه استان ها – اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف محموله ای از پودر و قرص های بدنسازی خارجی قاچاق به ارزش بیش از یک ملیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدرضا خدادوست” اظهار داشت: ماموران پایگاه اطلاعاتی شهرستان با هوشمندی و اشرافیت اطلاعاتی خود از دپوی محموله ای از پودر و قرص های بدنسازی خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی واقع در یکی از مناطق شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پس از بررسی موضوع و اطمینان از درستی آن با هماهنگی قضایی وارد محل شده و طی بازرسی از آن، یک هزار و ۲۶۵ قوطی و پودر بدنسازی خارجی قاچاق در ۱۱۰ نوع مختلف را کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان، ارزش اقلام مکشوفه را برابر اعلا کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است اظهار داشت: در این خصوص یک نفر قاچاقچی کالا دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به دستگاه قضائی تحویل داده شد.
سرهنگ خدادوست در پایان ضمن تاکید بر جدیت پلیس برای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان کالاهای خارجی ، از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف کالاهای قاچاق نیز قدردانی کرد و گفت: از شهروندان می خواهیم هر گونه اخبار و اطلاعی از تهیه و توزیع قاچاق کالا را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کشف ۲۹ کیلو حشیش در “شهرضا”
گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از کشف ۲۹ کیلو و ۶۰۰گرم حشیش در بازرسی از یک کامیونت خبر داد.
سرهنگ “صادق کاظم زاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک کامیونت مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۹ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش که در اطاق بار خودرو جاساز شده بود کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

از امنیت شهروندان جانانه پاسداری می کنیم
گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان برخوارگفت: ما سربازان ولایت با مد نظر قرار دادن آیه شریفه (اطیعوا الله و اطیعوالرسول و اولوالامر منکم) ، خدمتگزار مردم بوده و در راستای رضایت خداوند و ۱۴ معصوم علیهم السلام جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و از امنیت شهروندان جامعه جانانه پاسداری می کنیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “نعمت خلیلی” در سخنرانی نماز جمعه شهر دولت آباد اظهار داشت: امنیت و سلامت دو نعمت ناشناحته و مجهول خداوند طبق روایات معرفی شده اند.
وی افزود: با وجود این نعمت های ناشناخته به خصوص نعمت امنیت، ملت و دولت در همه ابعاد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و … دچار پیشرفت می شوند و فقدان امنیت و مهمتر از آن احساس امنیت باعث عقب ماندگی و انواع مشکلات و عدم رونق در تمام ابعاد می شود.
سرهنگ خلیلی با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر خانواده ها بر فرزندان ادامه داد: عدم نظارت والدین بر فرزندان با عث شده که فضای مجازی به صورت موریانه ای آسیب به بنیان خانواده و فرزندان بزند و آنها را از فعالیت های سازنده و مفید دور کند.
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار ادامه داد: مهمترین تهدیدات و آسیب های جامعه ، موضوع های فضای مجازی ، اعتیاد به مواد مخدر، بی نظمی های ترافیکی وتصادفات، سرقت و نزاع و درگیری است که از کلیه شهروندان درخواست داریم گزارش ها و نظراتشان را جهت کاهش این جرائم و آسیب ها به نیروی انتظامی ارسال کنند.
گفتنی است حجت الاسلام “محمود آبادی”، امام جمعه شهرستان نیز اززحمات سرهنگ غلامرضا براتی فرمانده سابق شهرستان تشکر و برای سرهنگ خلیلی فرمانده جدید شهرستان آرزوی دوام توفیق جهت عمل به انجام وظایف محوله کرد.

دستگیری ۱۵ معتاد و توزیع کننده مواد مخدر در”برخوار”
گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “برخوار” از دستگیری ۱۵ نفر از معتادان و خرده فروشان و کشف بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “نعمت خلیلی” در تشریح این خبر گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده روز گذشته با هماهنگی واحدهای انتظامی شهرستان و پشتیبانی پلیس های تخصصی اجرایی شد.
وی افزود: عوامل انتظامی موفق شدند دراین طرح ۸ نفر از توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر و تعداد ۷ نفر از معتادان متجاهر را جمع آوری و مقدار یک کیلو و ۷۹۹گرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.
سرهنگ خلیلی گفت: عوامل انتظامی دراین طرح ۴ دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف و روانه پارکینگ کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اشاره به پلمب یک محل پاتوق فروش و مصرف مواد مخدرادامه داد: در خصوص متهمان دستگیر شده اقدامات قانونی انجام و در حال رسیدگی قضائی می باشد.
فرمانده انتظامی شهرستان برخوار خاطر نشان کرد: امنیت عمومی خط قرمز ناجاست و با هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت و توزیع کنندگان مواد مخدر به شدت برخورد خواهد شد.

کلاهبرداری تلگرامی از دانش آموزان با شگرد فروش سوالات امتحانی
گروه استان ها- اصفهان- رئیس پلیس فتای استان اصفهان در خصوص افزایش کلاهبرداری از طریق فروش سوالات امتحانی در شبکه های اجتماعی هشدار داد و گفت خانواده‌ها و دانش آموزان مراقب این ترفند مجرمانه باشند.
سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: با توجه به قرار داشتن در ایام پایانی سال تحصیلی و زمان امتحانات دانش آموزان در مقاطع مختلف متأسفانه کلاهبرداران با سوء استفاده از شرایط موجود اقدام به انتشار و تبلیغ جعلی فروش سوالات امتحانی در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی می‌کنند.
سرهنگ مرتضوی خاطر نشان کرد: در این نوع کلاهبرداری، فرد کلاهبردار پس از ارتباط با مشتریان خود که اکثراً دانش آموز هستند، پس از جلب اعتماد آن‌ها با استفاده از تبلیغات گسترده و بهانه‌های مختلف مبالغی را از آن‌ها دریافت می‌کنند.
این مقام انتظامی افزود: پس از واریز وجه توسط افرادی که اقدام به خرید می‌کنند، مشاهده می‌شود شخص کلاهبردار هیچ سوالی برای آن‌ها ارسال نمی‌کند و دیگر پاسخگوی تلفن خود نبوده است.
سرهنگ مرتضوی به شهروندان بخصوص دانش آموزان توصیه کرد: چنین ادعاها و آگهی‌هایی مبنی بر فروش سوالات امتحانی در فضای مجازی جعلی بوده و دانش آموزان نباید به این آگهی‌های کذب و دروغین کلاهبرداران اعتنا کنند، همچنین خانواده‌ها هم مراقب فرزندان خود باشند و با ایجاد محیطی آرام شرایط را برای مطالعه آن‌ها فراهم کنند و فرزندان خود را نسبت به چنین تبلیغات دروغین در فضای مجازی آگاه کنند.
رئیس پلیس فتای اصفهان در پایان ضمن هشدار به کلاهبرداران گفت: خرید و فروش سوالات امتحانی از موارد مجرمانه بوده و در صورت مشاهده چنین مواردی برابر قانون برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.

دستگیری ۹۸ خرده فروش موادمخدر،معتاد متجاهر ، سارق و متهم تحت تعقیب در”نجف آباد”
گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان “نجف آباد” از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و دستگیری ۴۳ خرده فروش موادمخدر و معتاد متجاهر ،۳۲ سارق و ۲۳ متهم تحت تعقیب مراجع قضائی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “محمدحسین باباکلانی ” در تشریح این خبر بیان داشت: در راستای تشدید برخورد با سوداگران مرگ و همچنین سارقان تحت تعقیب مأموران انتظامی و پلیس های تخصصی این شهرستان طرح پاکسازی نقاط آلوده اجرایی شد.
وی افزود: در نتیجه اجرای این طرح یک روزه ۴۳ خرده فروش موادمخدر و معتاد متجاهر دستگیر و ازمحل اختفای آنها ۴ کیلو انواع مواد مخدر کشف شد.
این مقام انتظامی دستگیری ۳۲ سارق و همچنین ۲۳ متهم تحت تعقیب مراجع قضائی را نیز از دستاوردهای دیگراین طرح دانست و گفت: از مخفیگاه این متهمان ۶ موتورسیکلت مسروقه ، ۲ دوچرخه مسروقه و یک دستگاه سواری پراید مسروقه کشف شد.
سرهنگ باباکلانی از دستگیری ۱۲ نفر از مزاحمان نوامیس نیز در این طرح خبر داد و گفت: مجموعا در این طرح ۱۱۰متهم دستگیر شدند که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان اینکه مقابله با توزیع‌کنندگان موادمخدر و سارقان در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت شهروندان تلاش می کند و شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

از سرگیری طرح زوج و فرد در کلانشهر “اصفهان”
گروه استان ها_اصفهان_رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت : طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان از روز دوشنبه دوم تیرماه آغاز خواهد شد.
سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در راستای کاهش بار ترافیکی هسته مرکزی کلانشهر “اصفهان” ، طرح زوج و فرد از روز دوشنبه دوم تیرماه اجرایی می شود.
وی افزود: مبلغ جریمه طرح زوج و فرد نیز افزایش یافته و خودروهایی که وارد محدوده طرح شوند ۱۰۰ هزار تومان اعمال قانون می شوند.
سرهنگ محمدی اظهار داشت: زمان اجرای این طرح صبح ها از ساعت ۸ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ می باشد.
این مقام انتظامی بیان داشت: شایان ذکر است شماره تلفن همراه برخی مالکان خودروها به روز رسانی نشده و ممکن است برخی شهروندان از جریمه خودروی خود مطلع نشوند و در بلند مدت ناآگاهانه متحمل جریمه های سنگینی شوند.
سرهنگ محمدی اظهار داشت: پیامک های ارسالی جرایم رانندگی صرفا به شماره تلفن همراه اعلام شده در سامانه شماره گذاری پلیس اعلام می شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از شهروندان خواست، با پلیس همکاری و تعامل داشته باشند و از ترددهای غیر ضروری به هسته مرکزی شهر با خودروی شخصی خودداری کنند تا انشاءالله بار ترافیکی کاهش یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا