اخبار استان ها

مردم از اجرای خوب قانون توسط ناجا خوشحالند

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، آیت الله “سید ابوالحسن مهدوی” گفت: نیروی انتظامی چون در صحنه حضور دارد و وظیفه آن نیز مبارزه با مفاسد است به همین دلیل مردم و افراد دغدغه مند و دلسوزان انقلاب انتظار بیشتری از این نیرو دارند که با اقتدار بیشتر همراه با رأفت اسلامی وارد صحنه شود.
وی افزود: درآیه ۴۱ سوره حج آمده است:” کسانی که متمکن می شوند و فرماندهی جامعه را به دست می گیرند اگر دستورات الهی را پیاده کنند و امر به معروف و نهی از منکر کرده و جلوی مفاسد را بگیرند خدا آنها را یاری می دهد.”
عضو مجلس خبرگان رهبری، نیروی انتظامی را مصداق بارز این آیه شریفه از قرآن کریم توصیف کرد و اظهار داشت: توصیه من به نیروهای ناجا این است که با اقتدار و بدون هیچ واهمه ای قانون را پیاده کنند و در کنار اقتدار خود نسبت به مردم محبت و رأفت هم داشته باشند و بدانند که افکار عمومی هم به سمت آنها کشیده می شود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ناجا برای اجرای قانون نباید منتظر دولت و مجلس باشد، گفت: بارها مشاهده شده، وقتی نیروی انتظامی قانون را خوب اجرا می کند مردم هم از این نیرو تشکر می کنند چون فطرت مردم پاک است.
وی تصریح کرد: هرچند که این روزها مردم از نابسامانی هایی که در کشور وجود دارد ناراحت هستند اما وقتی می بینند که پلیس قانون را خوب اجرا می کند خوشحال می شوند و پلیس با این کار در دل مردم و افکار عمومی جامعه جای دارد.
این مقام مسئول، در خصوص قرار دادن نام فرمانده ناجا و سازمان نیروی انتظامی در لیست تحریم های تروریستی آمریکا نیز گفت: من این اقدام را به نیروهای خدوم ناجا تبریک می گویم چون حضرت امام فرمودند:” وقتی دشمن اگر از ما راضی بود باید در رفتار خودمان تجدید نظر کنیم” و این موضوع نشان می دهد که ناجا در مسیر درستی قدم بر می دارد.
آیت الله مهدوی با بیان اینکه تحریم نیروی انتظامی از سوی سردمداران آمریکا نشان می دهد که آنها به نقش سازنده و تاثیرگذار این نیرو در افزایش محبوبیت و مقبولیت نظام پی برده اند گفت: تحریم ناجا در واقع آخرین زور آنها است و این امر ضعف آن ها در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت انقلابی ایران را نشان می دهد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری از اجرای طرح اقامه نماز توسط ماموران پلیس راهور اصفهان در سر چهارراه ها تمجید کرد و اظهار داشت: نماز خواندن ماموران پلیس در انظار عمومی قطعاً تاثیر بسیار زیادی در بین مردم می گذارد چون می بینند همان نیرویی که به آنها تذکر می دهد موقع اذان هم که می شود می ایستد و نمازش را می خواند و این کار آنها در حقیقت مصداق بارز همان آیه ۴۱ سوره حج است که می فرماید: “کسانی که متمکن می شوند ابتدا نماز را بپا می دارند.”#

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا