اخبار استان هامخابرات

اتصال فرمانداریها به فیبر نوری

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،در جلسه ویدئو کنفرانسی که صبح امروز مورخ ۹۹/۴/۱۵ در استانداری اصفهان و با حضور استاندار ،مدیر مخابرات استان،فرمانداران شهرستان ها و جمعی از مسئولان مخابرات و استانداری برگزار شد،طرح اتصال کلیه فرمانداری های استان اصفهان به شبکه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران به بهره برداری رسید.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این جلسه با اشاره به اهمیت اجرای این طرح اظهار کرد: با تحقق این پروژه که در ۲۴ نقطه گام بسیار بزرگی در راستای تحقق دولت الکترونیک و بسترسازی زیرساخت ها برداشته شده است.

مهندس مهدی حیدری زاده افزود: در راستای تحقق شعار سال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در کلیه مراحل اجرای این طرح از تجهیزات و توان داخلی استفاده شده که قطعا می تواند به رونق کار و جهش تولید داخلی کمک کند.

استاندار اصفهان نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از اجرایی شدن این طرح عنوان کرد: در دنیای تکنولوژی ما ناگزیر به استفاده از جدیدترین روش های ارتباطی هستیم و نمونه بارز نیاز به این نوع ارتباطات را در این روزهای کرونایی شاهد بودیم.

دکتر عباس رضایی گفت: همت مخابرات منطقه اصفهان در اجرای این طرح ستودنی است و امیدواریم با تلاش مضاعف این مجموعه همچون گذشته شاهد افزایش کمیت و کیفیت زیرساخت ها و سرویس های مخابراتی در سراسر استان عزیز اصفهان باشیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا