پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

بسته تصویری آموزشی “پاتوق خانواده” ارائه می‌شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایمنا، درسنامه جلسات پاتوق خانواده همراه با گزیده ای از نشست های این برنامه در قالب یک بسته آموزشی ویژه عموم شهروندان تهیه و تنظیم شده است.
سلسله نشست های “پاتوق خانواده” با محوریت بیان مهارت های ارتباطی همسران و مدیریت خانوادگی آنها از سوی کمیته فرهنگ خانواده برنامه ریزی شد که از ۲۹ دی ماه تا ۱۸ اسفندماه در قالب هشت جلسه روزهای سه شنبه هر هفته با حضور اساتید برجسته و سرشناس رسانه ای در تالار ادب اصفهان برگزار گردید.
دومین برنامه این نشست روز سه شنبه ششم بهمن ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین “دهنوی” برگزار شد که درسنامه این جلسه تهیه شده و همراه با یک مسابقه پیامکی ویژه شهروندان توزیع شده است.
علاقمندان و مخاطبین پاتوق خانواده می توانند پس از مشاهده درسنامه و خواندن سوالات، پاسخ صحیح مورد نظر خود را انتخاب کرده و با ارسال عدد سوال و سپس گزینه مورد نظر به شماره سامانه پیامکی ۳۰۰۰۴۸۴۵۴۰۳۰ در مسابقه تصویری شماره دو شرکت کنند.
عموم شهروندان برای دریافت درسنامه نشست های پاتوق خانواده و شرکت در مسابقه پیامکی آن می توانند با شماره تلفن ۳۲۳۰۴۰۳۰ داخلی ۰ یا ۲۵ تماس گرفته و یا به آدرس سایت فرهنگسرای خانواده به نشانی khanevadeh.ir مراجعه کنند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا