اخبار استان ها

جلسه کارگروه مسکن فرهنگیان استان اصفهان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، کارگروه مسکن فرهنگیان استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، معاون اداره کل راه و شهرسازی استان، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش و رئیس اداره‌ تعاون و امور رفاهی اداره‌ کل آموزش و پرورش استان تشکیل جلسه داد.

در این جلسه مقرر گردید در خصوص واگذاری زمین در شهرستان های شهرضا، تیران و کرون، گلپایگان و زرین شهر توسط اداره کل راه و شهرسازی اقدام و آموزش و پرورش نسبت به معرفی شرکت های تعاونی جهت پیگیری مراحل بعدی به اداره کل راه و شهرسازی اقدام نماید.

در خصوص پروژه ساخت مسکن فرهنگیان در فولادشهر نیز مقرر گردید با توجه به اقدامات صورت گرفته تا کنون، تکمیل پرونده توسط شرکت عمران فولاد شهر بر اساس زمان اعلامی به متقاضیان صورت پذیرد.

همچنین مقرر شد تا در خصوص واگذاری مسکن در شهرستان های آران و بیدگل و شاهین شهر توسط اداره کل راه و شهرسازی پیگیری و اقدامات لازم صورت پذیرد. در شهر مجلسی هم پس از ارسال اطلاعات توسط شرکت عمران شهر جدید مجلسی به آموزش و پرورش، اقدام لازم صورت پذیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا