اخبار استان هامخابرات

افزایش آیتم های رفاهی

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر صفری، رئیس هیات مدیره شرکت ضمن اعلام مطلب فوق افزود: مبالغ این کمک هزینه ها، بر طبق آیین نامه شرکت اصلاح شده و با مصوبه اخیر هیات مدیره و ابلاغ آن، در فیش حقوقی کارکنان و همکاران بازنشسته شرکت، لحاظ و پرداخت می شود.

دکتر صفری تشریح کرد: با مصوبه اخیر هیات مدیره ، اجرای اقدامات مهمی مانند توجه به آیتم های رفاهی و مناسبتی قابل پرداخت به کارکنان شاغل، (شامل کمک هزینه خواروبار، کمک هزینه مسکن، کمک هزینه ایاب و ذهاب، کمک هزینه لباس، هدیه اعیاد شعبانیه، هدیه روز جهانی ارتباطات و روز جهانی کارگر، هزینه عیدسعید فطر، هدیه عید سعید غدیرخم، هدیه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، هدیه ولادت حضرت رسول(ص) ، حضرت فاطمه(س) و ولادت حضرت علی(ع) و سبدکالای ماه مبارک رمضان ، به میزان مصوب شده در آیین نامه استخدامی و پرسنلی شرکت مخابرات ایران در سال ۸۹ ، به کارکنان دائمی و قراردادی شرکت پرداخت می شود.

وی افزود: اقلام رفاهی همکاران بازنشسته نیز با افزایش قابل توجهی مطابق با آیین نامه، اصلاح شده و بازنشستگان عزیز شرکت با افزایش حدود ۲۱ درصدی آیتم های رفاهی نسبت به سال ۹۸، در کمک هزینه خواروبار، هدیه اعیاد شعبانیه ، هدیه روز جهانی ارتباطات و روز جهانی کارگر، هزینه عیدسعید فطر، هدیه عید سعید غدیرخم، هدیه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، هدیه ولادت حضرت رسول(ص) ، حضرت فاطمه(س) و ولادت حضرت علی(ع) و سبدکالای ماه مبارک رمضان، لحاظ شده و به بازنشستگان تعلق می گیرد.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران همچنین افزود: دستورالعمل های ارتقای گروه و احتساب مدرک تحصیلی کارکنان دائم و ‌قراردادی شرکت و دستورالعمل اجرای فوق العاده جذب و بازار کار از سوی مدیرعامل مخابرات ایران، پیشنهاد و به تصویب هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران رسید و از تاریخ ۲۲بهمن سال۹۸ همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، برای کارکنان گرامی شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور، احتساب و اجرا می شود.

دکتر صفری خاطرنشان کرد: هیئت مدیره تصویب کرد حق ایثارگری کارکنان ایثارگر شاغل شرکت ( جانبازان ۲۵درصد و بالاتر ، فرزندان و همسران شهدا ، آزادگان )طبق ماده ۵۱ قانون تسهیلات ایثارگران و تبصره ۱ آن تازمان پرداخت از طرف دولت ،توسط شرکت پرداخت شود.

وی افزود: حق ایثارگری معادل ۲۵درصد حداقل حقوق سالانه کارکنان دولت می باشد که به طور ماهانه پرداخت می شود که زمان احتساب این مصوبه نیز از۲۲بهمن سال ۹۸ است.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران همچنین تصریح کرد: مدارک تحصیلی که همکاران پس از خصوصی سازی ارایه کرده اند، با در نظر گرفتن ارتباط رشته تحصیلی با شغل مورد تصدی، ضمن درج در احکام کارگزینی، در حقوق و مزایای آنان محاسبه و لحاظ می شود.

دکتر صفری همچنین عنوان کرد: موارد رفاهی مربوط به کارکنان شاغل و همکاران بازنشسته در سال ۹۹ ، شامل تخصیص مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به منظور ترمیم کمک هزینه های رفاهی، حذف سقف سنوات خدمتی تعیین شده برای پرداخت اضافه کاری به کارکنان شاغل و پرداخت مزایای مصوب در قوانین موضوعه مربوط به خدمت داوطلبانه در جنگ تحمیلی برای شاغلین و بازنشستگانی که سه چهارم خدمت سربازی خود را در جبهه های دفاع مقدس گذرانده اند، می باشد.

وی همچنین با بیان اینکه سقف خدمات دندانپزشکی به ازای هر یک از افراد تحت تکفل تا سقف ۴۰ میلیون ریال در سال افزایش یافته، اظهار داشت: این امر با هدف کمک به تامین سلامت همکاران و خانواده های ایشان از طریق انعقاد قرارداد جدید ارائه خدمات دندانپزشکی با شرکت بیمه طرف قرارداد انجام شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا