اخبار استان هاحوادث پلیس

کشف ۳۰۳ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی/آرایشگری که تصاویر مشتری خود را انتشار داده بود/فوت خانمی ۲۸ ساله در اثر برق گرفتگی/اتصال سیم برق، ۳ باب مغازه را به آتش کشید

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ “غلامحسین صفری”  اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه سوداگران مرگ در حال انتقال محموله ای افیونی در محورهای مواصلاتی استان هرمزگان و کرمان هستند بلافاصله با پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان ها هماهنگ و موضوع را اعلام کردند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های”منوجان” و “رودان” نیز بلافاصله وارد عمل شدند و ۲ سواری پژو ۴۰۵ را در این رابطه شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سوداگران مرگ با استفاده از موقعیت جغرافیایی منطقه متواری شدند بیان داشت: در بازرسی از این خودروها ۳۰۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

کشف پارچه قاچاق در نجف آباد

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از کشف ۱۵۱ طاق پارچه قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدحسین باباکلانی” با اعلام این خبر اظهار داشت : ماموران یگان امداد این شهرستان حین گشت زنی در بزرگراه شهید کاظمی، یک دستگاه کامیون را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو مذکور ۱۵۱ طاقه پارچه قاچاق بارگیری شده بود کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ باباکلانی افزود: کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده را ۴ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سودجویان و مفسدان اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و امید است شهروندان هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند .

اتصال سیم برق، ۳ باب مغازه را به آتش کشید

گروه استان‌ها – اصفهان – فرمانده انتظامی شهرستان “نجف آباد” از آتش سوزی ۳ باب مغازه در بازار این شهر بر اثر اتصال سیم برق خبر داد.

سرهنگ “محمدحسین باباکلانی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش‌سوزی ۳ باب مغازه در بازار بزرگ نجف آباد ، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور پلیس و نیروهای امدادی در محل اعلامی مشخص شد ۳ باب مغازه کفش فروشی و بوتیک لباس طعمه حریق شد‌ه‌اند.

وی با بیان اینکه حریق توسط نیروهای آتش‌نشانی به طور کامل مهار شد افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان با اشاره به اینکه میزان خسارت وارده شده هنور برآورد نشده است خاطرنشان کرد: علت آتش‌سوزی برابر اعلام کارشناسان آتش نشانی اتصالی برق بوده است و میزان خسارت وارده نیز توسط کارشناسان در حال بررسی است.

کشف محموله میلیونی کالای قاچاق در “سمیرم

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف محموله ای کولر گازی خارجی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “سهراب قرقانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست بازرسی شهید “رئیسیان” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت : در بازرسی از این خودرو ۴ دستگاه کولر گازی خارجی فاقد مدارک قانونی کشف شد.

وی افزود : ارزش کالاهای کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ قرقانی افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در سال جهش تولید با شدت و قاطعیت تمام با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

آرایشگری که تصاویر مشتری خود را انتشار داده بود

گروه استان ها_اصفهان_سرپرست انتظامی شهرستان “کاشان” گفت :آرایشگری که تصاویر یکی از مشتریان خود را به منظور تبلیغ شغل خود در فضای مجازی انتشار داده بود دستگیر شد.

سرهنگ “غلامرضا باهنر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان شهر کاشان مبنی بر اینکه خانمی به عنوان آرایشگر زنانه جهت تبلیغ شغل خود اقدام به انتشار تصاویر و فیلم های خصوصی او کرده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس فتا ضمن هماهنگی قضائی ، متهمه را که خانمی ۳۶ ساله بود شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمه هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را جذب مشتری عنوان کرد.

سرهنگ باهنر ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمه برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرپرست انتظامی شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: مطابق ماده ۱۷ قانون جرائم رایانه ای هرکس بوسیله سامانه های رایانه ای یا مخابراتی، صوت یا تصویر یا فیلم خصوصی یا خانوادگی یا اسرار دیگری را بدون رضایت او جز در موارد قانونی منتشر کند یا در دسترس دیگران قرار دهد، به نحوی که منجر به ضرر یا موجب هتک حیثیت او شود، به حبس و جزای نقدی یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

تصادف پراید با تیر برق در”اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس راهور استان از تصادف یک سواری پراید با تیر برق در خیابان “کاوه” و فوت راننده آن خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تصادف منجر به فوت در خیابان “کاوه” بلافاصله گشت انتظامی و عوامل پلیس راهور به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه رانندگی یک سواری پراید به رانندگی خانمی ۲۶ ساله با تیربرق برخورد کرده بود که متاسفانه راننده آن جان خود را از دست می دهد.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات رانندگی در دست بررسی است.

رئیس پلیس راهور اصفهان تاکید کرد: رانندگی با سرعت مجاز و مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب نقش مهمی در کاهش حوادث رانندگی دارد .

فوت خانمی ۲۸ ساله در اثر برق گرفتگی

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت : خانمی ۲۸ ساله که در منزل خود در حال شستن حیاط بوده به علت اتصال برق دچار برق گرفتگی می شود و جان خود را از دست می دهد.

سرهنگ “محمدرضا خدادوست” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام یک مورد حادثه برق گرفتگی منجر به فوت در یکی از مناطق شهر اصفهان، بلافاصله گشت کلانتری حوزه استحفاظی به محل اعزام شد.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد، خانمی ۲۸ ساله با شلینگ آب در حال شستن منزل خود بوده که به علت اتصال برق دچار برق گرفتگی می شود و جان خود را از دست می دهد که علت کارشناسی آن نیز در دست بررسی است.

این مقام انتظامی بیان داشت: جسد متوفی نیز توسط عوامل مربوطه برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ضمن ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ از شهروندان خواست، با رعایت اصول و نکات ایمنی از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر پیشگیری کنند.

بیش از ۱۶۰۰ واحد صنفی در اصفهان، به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شدند

گروه استان ها _ اصفهان _ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، از پلمب یک هزار و ۶۱۹ واحدصنفی به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط ماموران اداره نظارت براماکن عمومی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” مختار درخشان” با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا و ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی، اقدامات بسیار وسیعی در خصوص رعایت این دستورالعمل ها در واحدهای صنفی توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان صورت گرفت که از آن جمله می توان به برگزاری ۱۴ جلسه هماهنگی با ادارات برون سازمانی و اجرای یک هزار و ۵۰۰ گشت مشترک با سازمان ها و اتحادیه های صنفی اشاره کرد.

وی در ادامه از پلمب یک هزار و ۶۱۹ واحد صنفی در استان به علت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: ۵۳۱ مورد از این واحدها در شهرستان اصفهان و یک هزار و ۸۸ مورد دیگر در سایر شهرستان های استان اصفهان بودند که با حکم مقام قضائی از ادامه فعالیت آنها جلوگیری به عمل آمد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: همچنین ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی ۲۱ مرکز احتکار اقلام بهداشتی را نیز شناسایی و با دستور مقام قضائی پلمب کرده و در بازرسی از آن ها ۱۵ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده، یک میلیون و ۶۰۰ هزار جفت دستکش و ۲۰۷ هزار عدد ماسک کشف شد.

سرهنگ درخشان، در ادامه به پلمب ۳۸ مرکز اقامتی و صنوف فعال در زمینه اسکان مسافران نوروزی خبر داد و اظهار داشت: در همین راستا ۱۰ نفر از افراد کلید به دست که در زمینه اسکان مسافران نوروزی فعالیت گسترده ای داشتند نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی از اجرای طرح تشدید بازدید و نظارت از واحدهای صنفی توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در این طرح ۷ مورد بازدید از بانک ها، ۲۴ مورد بازدید از دفاتر خدمات الکترونیک قضائی و دفاتر خدمات ارتباطی پلیس+۱۰، ۱۴ مورد بازدید از فروشگاه های زنجیره ای، ۹۵ مورد بازدید از رستوران ها، تالارها، باغ تالارها، مراکز آموزشی و رستوران های سنتی و ۱۰مورد بازدید از اماکن تفریحی و ورزشی صورت گرفته است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به تداوم طرح های نظارتی و کنترلی پلیس اظهار داشت: هرگونه فعالیت واحدهای صنفی که مغایر با دستورالعمل های وزارت بهداشت باشد از سوی پلیس رصد شده و برابر قانون با آنها رفتار خواهد شد.

سرهنگ درخشان با بیان اینکه باید همه با هم دست در دست هم بدهیم تا به قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا کمک کنیم اظهار داشت: از شهروندان عزیز می خواهیم گزارش های مبسوط خود از فعالیت غیر مجاز و عدم رعایت مسایل بهداشتی در واحدهای صنفی را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد صورت گیرد.

دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در “فلاورجان

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان “فلاورجان” از دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی که باعث سلب آسایش شهروندان شده بودند خبر داد.

سرهنگ “ایرج کاکاوند” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری دسته جمعی و سلب آسایش شهروندان در یکی از مناطق شهرستان “فلاورجان” دستگیری عاملان این نزاع و درگیری به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یکسری کارهای تخصصی ۶ نفر از افرادی که سرکرده و عامل این درگیری بودند شناسایی و همه آنها پس از هماهنگی های قضائی دستگیر شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان که بزه انتسابی اعتراف کردند برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه و برهم زنندگان آسایش شهروندان برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

دستگیری ۵ توزیع کنند مواد مخدر در “خمینی شهر

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری ۵ نفر از عوامل اصلی توزیع مواد مخدر وکشف بیش از ۲کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، از اجرای عملیات پلیس خمینی شهر خبرداد و گفت:در این عملیات ۵ قاچاقچی موادمخدر دستگیرشدند.

وی در این خصوص تصریح کرد: با پیگیری های تخصصی ماموران این فرماندهی، سرنخ هایی از فعالیت این سوداگران مرگ به دست آمد و ۵ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ براتی افزود: در بازرسی از پاتوق متهمان ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که آماده توزیع بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی و تاکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از عموم شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هر گونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

رانندگان مراقب اعتبار گواهینامه رانندگی باشند

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت : رانندگان مراقب باشند مهلت اعتبار گواهینامه رانندگی آنها به اتمام نرسد.

سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: رانندگان یک ماه قبل از اتمام اعتبار گواهینامه رانندگی خودمی بایست به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و نسبت به تمدید آن اقدام کنند.

وی افزود: در صورتی که مهلت قانونی گواهینامه به اتمام برسد برابر با قانون جدید تمدید گواهینامه بعد از گذشت یک سال مشمول جریمه دیر کرد خواهد شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: به رانندگان عزیز توصیه می شود مراقب مهلت اعتبار گواهینامه رانندگی خود باشند و قبل از اتمام آن اقدام به تمدید کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خاطر نشان کرد: برای تمدید گواهینامه به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کنند و مراقب باشند مهلت اعتبار گواهینامه آنها به اتمام نرسد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا