اخبار استان هاحوادث پلیس

غرق شدن جوان ۲۹ ساله در سد “حنا”/دستگیری سارق باطری خودروها در” کاشان”/

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان،

سرهنگ “سهراب قرقانی” گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم درپی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع یک مورد بر غرق شدگی در سد “حنا” بلافاصله  به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود : در این حادثه جوانی ۲۹ ساله که برای تفریح  به همراه خانواده به این منطقه آمده بود  به منظور شنا کردن داخل سد مخزنی “حنا” می شود که متاسفانه به علت عدم مهارت درشنا کردن جان خود را از دست می دهد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تلاش نیروهای  امدادی و ماموران انتظامی ، جسد فرد غرق شده از آب خارج و برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم با بیان اینکه این چندمین بار است که شاهد غرق شدن افراد در اثر بی احتیاطی و عدم مهارت در شنا کردن در سد حنا هستیم  گفت: به شهروندان توصیه می کنیم  از شنا کردن در کانال های آب ، استخرهای کشاورزی ، سد های مخزنی و بند های خاکی خودداری کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری نباشیم.

 

دستگیری سارق باطری خودروها در” کاشان

گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان، از دستگیری عامل سرقت باطری خودروهای پارک شده در سطح شهر کاشان در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان و اعتراف وی به ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” حسین ترکیان” اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری خودرو در سطح شهرستان کاشان و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع به صورت ویژه در قرارگاه سرقت فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان مطرح و گشت های ویژه ای به همین منظور راه اندازی شد.

وی افزود: با پیگیری های مستمر و جستجوهای علمی و تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کاشان و استفاده تجهیزات هوشمند سرانجام هویت اصلی عامل این سرقت ها به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه فرد مذکور دارای ۵ فقره سابقه کیفری در زمینه سرقت قطعات خودرو، تخریب و آدم ربایی است گفت: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه فرد مذکور در استان قم شناسایی و با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان مذکور دستگیر و به شهرستان کاشان منتقل شد.

سرهنگ ترکیان، با اشاره به اعتراف متهم به ۲۵ فقره سرقت باطری خودرو های پیکان، پراید و وانت پیکان در سطح شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف هروئین در “نائین

گروه استان ها _ اصفهان _ سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نائین از کشف بیش از ۲۸کیلوگرم هروئین در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ ” علی عرب مؤمنی”درگفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائین ، با اشرافیت اطلاعاتی خود حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه خودروی اتوبوس مسافربری که بدون مسافر در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو در بازرسی دقیق وتخصصی از آن ۲۸ کیلو و ۴۴۲ گرم هروئین را کشف و در این رابطه راننده و ۲ نفر شاگرد وی را دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان نائین با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی اظهار داشت: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود، و از شهروندان نیز می خواهیم اخبار و اطلاعات خود در خصوص قاچاق، حمل و نگهداری و توزیع مواد افیونی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

توقیف ۴ دستگاه موتورسیکلت قاچاق در “اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان “اصفهان” از توقیف ۴ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ “محمدرضا خدادوست”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت:ماموران پایگاه اطلاعاتی شهرستان “اصفهان” از نگهداری ۴ دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع و به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی از محل مورد نظر بازرسی شد که ۴ دستگاه موتورسیکلت شامل ۲ “کاوازاکی”، یک “یاماها” و یک “سوزوکی” همگی فاقد شماره موتور و تنه و مدارک قانونی و گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش موتورسیکلت های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال اعلام شده است.

سرهنگ خدادوست اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان تاکید کرد: عزم پلیس در برخورد با هنجار شکنان جدی است و قانون گریزان در انتظار برخورد قاطع و قانونی پلیس باشند.

تصادف سمند ها یک کشته و ۴ مجروح برجای گذاشت

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس راه استان از تصادف ۲ خودرو در محور “اصفهان-شیراز” و فوت یک نفر و مجروح شدن ۴ نفر خبر داد.

سرهنگ “حسین پورقیصری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد ۲ خودروی سمند در محور” اصفهان- شیراز” بلافاصله مأموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد : در بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس راه “اصفهان-شیراز” مشخص شد یک سواری سمند در این محور در حال حرکت بوده که به علت انحراف به چپ با یک سمند دیگر تصادف می کند.

سرهنگ پورقیصری افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی، راننده سواری مقصر فوت و ۴ سرنشین دیگر خودرو نیز مجروح شدند.

رئیس پلیس راه اصفهان از رانندگان خواست، با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و از پرداختن به کارهایی که باعث حواس پرتی و انحراف افکار می شود بپرهیزید تا شاهد وقوع اینگونه حوادث نباشیم.

مامور وظیفه شناس پلیس راهور سارق خودرو را دستگیر کرد

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از کشف یک پراید مسروقه و دستگیری سارق آن توسط مامور وظیفه شناس پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمدرضا محمدی”  اظهار داشت: روز گذشته یکی از ماموران وظیفه شناس پلیس راهنمایی و رانندگی حین انجام وظیفه و برقراری نظم ترافیکی در یکی از خیابان های شهر اصفهان به یک سواری پراید مشکوک و آن را استعلام کرد.

وی افزود: در استعلام بعمل آمده مشخص شد این خودرو مسروقه است که بلافاصله وارد عمل شد و خودرو را متوقف کرد.

این مقام انتظامی بیان داشت: پس از متوقف کردن خودرو ، سارق نیز دستگیر و تحویل ماموران انتظامی شهر اصفهان شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خاطر نشان کرد: ماموران نیروی انتظامی در اقصی نقاط کشور شبانه روز خدمت رسانی می کنند تا امنیت کشور را تامین و احساس امنیت شهروندان را افزایش دهند.

کشف کالای قاچاق در سمیرم

گروه استان ها- اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف انواع کالاهای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “سهراب قرقانی”  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران واحد گشت فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم با هوشمندی و تیزبینی خود حین  کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شهرستان به ۲ دستگاه خودروی وانت نیسان و اتوبوس مسافربری مشکوک و خودروها را  به منظور کنترل مدارک و بار آنها متوقف کردند.

فرمانده  انتظامی شهرستان سمیرم در ادامه بیان داشت : ماموران در این عملیات پس از بازرسی دقیق از  خودروی وانت نیسان  ۶ دستگاه لوازم خانگی و در بازرسی از اتوبوس مسافربری ۶۰ دستگاه دوربین مدار بسته ، ۱۰ دستگاه ضبط تصاویر و یک دستگاه باند صوتی که همگی فاقد هر گونه مدارک گمرکی  بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند .

سرهنگ قرقانی  ارزش کالاهای کشف شده را برابر اعلام کارشناسان  مربوطه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال  عنوان کرد و گفت:  در این رابطه دو نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در سال جهش تولید با شدت و قاطعیت تمام با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

گردوهای قاچاق به مقصد نرسیدند

گروه استان ها_ اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف محموله گردوی خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ “حسین بساطی” با اعلام این خبر  به خبرنگار پایگاه خبری پلیس  گفت : ماموران گشت انتظامی یگان امداد با هوشمندی و اشرافیت بالای خود حین  کنترل ورود و خروج خودروهای عبوری  در محور اصفهان _ تهران  به یک دستگاه خودرو وانت مزدا که از جنوب کشور  به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از متوقف شدن خودرو طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات تعداد ۴۰ گونی بزرگ ، هر کدام به وزن  ۲۵کیلوگرم حاوی گردوی خارجی  که فاقد هرگونه مدارک قانونی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند  را کشف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه  ارزش این محموله مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال اعلام کرد و  گفت: در این خصوص راننده خودرو  دستگیر و برای جهت رسیدگی قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

کشف انبار چوب بلوط قاچاق در ” سمیرم

گروه استان ها- اصفهانفرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از شناسایی و کشف انبار دپوی چوب بلوط قاچاق به ارزش۷۲۰ میلیون ریال در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “سهراب قرقانی” با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران واحد گشت فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم باهوشمندی و اشرافیت اطلاعاتی خود از فعالیت فردی در رابطه با حمل ، نگهداری و دپوی چوب بلوط جنگلی قاچاق مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم در ادامه بیان داشت : ماموران پس از کسب اطمینان از صحت موضوع و دریافت اطلاعات لازم طی عملیاتی ضربتی با حضور ماموران منابع طبیعی شهرستان از محل بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات  ۴ تن و ۸۰۰ کیلو گرم چوب بلوط که به صورت غیرمجاز و قاچاق تهیه شده بودند کشف شد .

سرهنگ قرقانی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه  ارزش این محموله مکشوفه را ۷۲۰ میلیون ریال برآورد کردند افزود:  در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع  قضایی تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در پایان خاطر نشان کرد: درختان بلوط سرمایه های عظیم و ریه های تنفسی طبیعت بوده که توسط افراد سودجو و برای منافع شخصی در حال انقراض میباشد که نیروی انتظامی برابر وظیفه ، با شدت و قاطعیت با مخربین محیط زیست و قاتلین طبیعت برخورد خواهد کرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا