اخبار استان هاحوادث پلیس

کشف ۱۹۵ کیلو مواد مخدردر اصفهان/دستگیری سارقان منزل در”اصفهان/دستگیری سارق باطری خودروها در” کاشان

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان،  سرهنگ” غلامحسین صفری” با بیان این مطلب اظهار داشت: نیروهای رزمی یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین گشت زنی در جاده خاکی اطراف ایستگاه ایست و بازرسی شهید” شرافت” فرماندهی انتظامی شهرستان نائین به ۳ نفر که با به همراه داشتن کوله پشتی قصد دور زدن ایستگاه بازرسی داشتند مشکوک و به آنها دستور ایست دادند.

وی افزود: متهمان به دستور ایست ماموران توجهی نکرده و قصد داشتند با استفاده از تاریکی شب متواری شوند که با هوشیاری و اقدام به موقع و ضربتی ماموران یگان تکاوری دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این عملیات طی بازرسی از کوله های همراه متهمان ۱۹۲ کیلو تریاک و ۳ کیلو حشیش کشف و هر ۳ نفر برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.#

دستگیری سارقان منزل در”اصفهان

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری ۲ سارق حرفه ای منزل و کشف ۱۹ فقره سرقت خبر داد.

 

سرهنگ “حسین ترکیان ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی شکایت چندین شهروند مبنی بر سرقت از منازل آنها در مناطقی از شهر اصفهان ، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان تحقیقات خود را دراین زمینه آغاز و با انجام یک سری اقدامات تخصصی موفق به شناسایی ۲سارق در این رابطه شدند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به دستگیری سارقان اظهار داشت: متهمان  هنگامی که با مستندات پلیس روبرو شد به ۱۹فقره سرقت منزل و فروش امول به یک مالخر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: مالخر اموال نیز دستگیر و همه متهمان پس از تکمیل پرونده و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان از شهروندن خواست: هر گونه اخبار و موضوع مشکوک را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و از نگهداری اموال با ارزش مانند طلاجات و فرش های قیمتی درمنزل اکیدا خودداری کنید.

دستگیری سارق باطری خودروها در” کاشان

گروه استان ها _ اصفهان _ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان، از دستگیری عامل سرقت باطری خودروهای پارک شده در سطح شهر کاشان در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان و اعتراف وی به ۲۵ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” حسین ترکیان” اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری خودرو در سطح شهرستان کاشان و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع به صورت ویژه در قرارگاه سرقت فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان مطرح و گشت های ویژه ای به همین منظور راه اندازی شد.

وی افزود: با پیگیری های مستمر و جستجوهای تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کاشان و استفاده تجهیزات هوشمند سرانجام هویت اصلی عامل این سرقت ها به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان، با بیان اینکه فرد مذکور دارای ۵ فقره سابقه کیفری در زمینه سرقت قطعات خودرو، تخریب و آدم ربایی است گفت: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه فرد مذکور در استان قم شناسایی و با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی  دستگیر و به شهرستان کاشان منتقل شد.

سرهنگ ترکیان، با اشاره به اعتراف متهم به ۲۵ فقره سرقت باطری خودرو های پیکان، پراید و وانت پیکان در سطح شهرستان کاشان خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.#

رانندگان مراقب سقف مجاز سرعت در بزرگرا ه های اصفهان باشند

گروه استان ها_اصفهان_ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: رانندگان بدانند حداکثر سرعت مجاز در بزرگراه های شهر اصفهان ۸۰ کیلومتر برساعت است .

سرهنگ “محمدرضا محمدی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در بررسی هایی که توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی شهر اصفهان صورت گرفته مشخص شده بیشترین تخلفات رانندگی در این شهر تخطی از سرعت مجاز و ورود به طرح زوج و فرد است.

وی افزود: در خصوص ورود رانندگان به محدوده ترافیکی زوج و فرد، دوربین های ثبت تخلفات به صورت آنلاین تخلفات را ثبت و خودروی متخلف اعمال قانون می شود.

سرهنگ محمدی اظهار داشت: سقف مجاز سرعت در بزرگراه های اصفهان ۸۰ کیلومتر بر ساعت است و تخطی از این سرعت مورد اعمال قانون قرار می گیرد.

این مقام انتظامی بیان داشت: رانندگان عزیز دقت داشته باشند ارسال نشدن فوری پیامک جریمه به منزله اعمال قانون نیست و به این موضوع توجه داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خاطر نشان کرد: رانندگان عزیز نسبت به کنترل سرعت وسیله نقلیه خود دقت بیشتری داشته باشند تا بر وسیله نقلیه خود تسلط بیشتری داشته باشند و مورد اعمال قانون قرار نگیرند.

غرق شدن جوان ۱۸ ساله دراستخرآب

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان “فلاورجان” از غرق شدن جوانی ۱۸ ساله در استخر آب یک باغ خبر داد.

سرهنگ “ایرج کاکاوند” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: پس از مراجعه فردی به کلانتری ۱۳ “کلیشاد” و اعلام این موضوع که فرزندش برای شنا کردن به همراه دوستانش وارد استخر آبی و غرق شده، ماموران انتظامی وارد عمل شدند.

وی افزود : در بررسی های اولیه مشخص شد جوانی ۱۸ ساله وارد یک استخر آب در باغی شده و غرق می شود که متاسفانه علی رغم تلاش عوامل امدادی جان خود را از دست می دهد.

این مقام انتظامی ادامه داد: جسد متوفی توسط عوامل اورژانس و برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان به شهروندان توصیه کرد: مراقب کودکان و نوجوانان باشید و از شنا کردن در کانال های آب، استخرهای کشاورزی و غیرمجاز خودداری کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری نباشیم.

دستگیری سارقان کابل برق شهری در “خمینی شهر

گروه استان ها_ اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری ۲ نفر که اقدام به سرقت کابل های برق شهری می کردند درعملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ”غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با بیان این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق ، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران گشت کلانتری ۱۶ منظریه حین گشت زنی مؤثر و هدفمند خود در سطح حوزه استحفاظی به ۲ نفر که با یک دستگاه موتور سیکلت در حال حمل یک گونی بودند مشکوک و قصد متوقف کردن آنها را داشتند که متهمان به محض دیدن مأموران متواری می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: ماموران بلافاصله به تعقیب متهمان پرداخته و در یک اقدام ضربتی آنها را دستگیرو در بازرسی از داخل گونی ۲۵ کیلو کابل برق شهری سرقتی به همراه یک عدد سیم چین بزرگ و دستکش مخصوص را کشف کردند.

سرهنگ “براتی” ارزش ریالی کابل های مسروقه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۳۵ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: متهمان که دارای سابقه کیفری نیز هستند در تحقیقات صورت گرفته به ۴ فقره سرقت سیم و کابل برق شهری اعتراف کردند که به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: به شهروندان توصیه می کنیم اگر موارد مشکوکی مانند خودرو حامل سیم مسی یا دپوی سیم و کابل مسی برق در انبار ضایعات و یا شخصی بالای تیر برق را مشاهده کردند سریعاً موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا برخوردهای قانونی با متخلفان انجام شود.

پلیس اصفهانی رشوه ۵ میلیون ریالی را رد کرد

گروه استان ها_اصفهان_رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از صحت عمل مامور وظیفه شناس یکی از کلانتری های شهرستان “اصفهان” و رد رشوه ۵ میلیون ریالی خبر داد.

سرهنگ “ایرج محمدی” درگفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران انتظامی یکی از کلانتری های شهرستان “اصفهان” فردی را که ۱۵ گرم ماده مخدر شیشه بهمراه داشت دستگیر و به بازداشتگاه پلیس انتقال دادند.

وی افزود: متهم هنگامی که در بازداشت پلیس بوده ۵ میلیون ریال وجه نقد در عوض معدوم سازی ماده مخدر کشف شده به یکی از ماموران پیشنهاد می دهد.

سرهنگ محمدی ادامه داد: این مامور وظیفه شناس ضمن امتناع از قبول رشوه ، در کمال صحت عمل وجه پیشنهاد شده را نیز صورتجلسه می کند.

رئیس بازرسی استان اصفهان در پایان سامانه ۱۹۷ را پل ارتباطی شهروندان با پلیس دانست و اظهار داشت: شهروندان می توانند ضمن تماس با این سامانه هر گونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و تقدیر از ماموران انتظامی را گزارش کنند.

دستگیری سارق وکشف ۵۰ میلیون ریال اموال سرقتی

گروه استان ها_اصفهان_ فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ازشناسایی و دستگیری سارق حرفه ای اماکن خصوصی و کشف ۵۰ میلیون ریال اموال مسروقه خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر گفت: در پی اخبار واطلاعات واصله مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم در سرقت منزل و اماکن خصوصی فعالیت دارد که عوامل کلانتری ۱۴ درچه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: باهماهنگی مقام قضائی، تیمی از ماموران تخصصی کلانتری برای دستگیری متهم اعزام که طی یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش، اموال مسروقه شامل ۱۰کیلو کابل برق -دوعدد موتور کولر آبی،یک عد د پمپ آب،تعدادی آچار لوله گیر ودو دستگاه ضبط صوت به ارزش تقریبی ۵۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ براتی با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیسی به ۵ فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کرد افزود: متهم پس از تشکیل پرونده وشناسایی مالباختگان به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر به همشهریان توصیه کرد: جهت جلوگیری از سرقت منزل، ،.قبل از خروج از منزل هر گونه تردد و رفت و آمد افراد مشکوک و مظنون و پرسه زن و متکدی در محله سکونت مشاهده شد به پلیس اطلاع دهید . در زمان ورود به منزل در صورت مواجه شدن با صحنه سرقت ضمن حفظ خونسردی با اطمینان لازم با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته تا اقدامات تخصصی توسط پلیس انجام و انشاا… سارقان دستگیر و مالباختگان به اموال مسروقه خود برسند . در صورتی که محوطه ساختمان و کارگاه ها فاقد روشنایی کافی است روشنایی لازم را تامین و برای کلیه درب ها به ویژه درب ورودی از قفل های مطمئن استفاده کنید و قفل هایی که کلید یدکی آن ها گم شده و یا برای مدتی در اختیار دیگران بوده است را تعویض کنید.

سارق زورگیر تلفن همراه یک روز پس از سرقت دستگیر شد

گروه استان ها_اصفهان_فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری سارقی که یک دستگاه تلفن همراه را سرقت کرده بود کم تر از ۲۴ ساعت پس از وقوع سرقت خبر داد.

سرهنگ “ایرج کاکاوند” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام مرکزفوریت پلیسی۱۱۰مبنی بر سرقت تلفن همراه شهروندی در ساعات پایانی شب ، بلافاصله واحد گشت کلانتری ۱۵ این فرماندهی به محل اعزام شد.

وی افزود: در بررسی اولیه مشخص شد یک موتورسوار با سر وصورت بسته اقدام به سرقت کرده که شناسایی او در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ کاکاوند تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند سارق را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ ایرج کاکاوند با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم گوشی مسروقه کشف شد، تصریح کرد: متهم به بزه انتسابی اعتراف و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به اینکه مالباخته پس از مواجه حضوری سارق را شناسایی و تلفن همراه تحویل داده شد، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی ، سارقان ، ارذل و اوباش و هر کسی که به هر نوع آسایش عمومی و امنیت مردم را مختل کند برخورد قاطع و قانونی می کند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا