اخبار استان ها

سقوط ۲۴ درخت و دستک در اصفهان / خسارت به خودرو پراید وارد شد

مجید عرفان‌منش در گفتگویی اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی و اعلام وضعیت سطح زرد و وزش باد نسبتاً شدید و شدید و طوفان‌های لحظه گرد و غبار از یازدهم تا روز سیزدهم فروردین (روز طبیعت)، امروز _شنبه دوازدهم فروردین_ تعداد ۲۴ اصله درخت و دستک چنار و نارون (وسک) در سطح شهر اصفهان سقوط کرد که پس از اعلام گزارش نسبت به رفع خطر درختان اقدامات لازم انجام شد.

وی با بیان اینکه سقوط درختان و شکستگی دستک‌ها بیشتر ناشی از صدمات خشکسالی و آفت‌زدگی است، افزود: سقوط ۲۴ اصله درخت و دستک در سطح شهر اصفهان تلفات جانی نداشت اما یک مورد سقوط روی یک‌دستگاه خودروی پراید اتفاق افتاد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه اکثر درختان که دچار سقوط شدند، چنار یا نارون بودند، خاطرنشان کرد: با توجه به وزش باد شدید بهاری در اصفهان نیروهای این سازمان تا زمان کاهش وزش باد در حالت آماده‌باش هستند.

وی ادامه داد: از شهروندان تقاضا می‌شود هنگام وزش باد از پارک خودرو زیر درختان کهنسال به‌ویژه در حاشیه زاینده‌رود خودداری و در صورت مشاهده هرگونه درخت در حال سقوط یا خطر آفرین مراتب را به سامانه ۱۳۷ شهرداری اطلاع‌رسانی کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا